Založ si blog

Myšičkýýýýýýý na cestách!

Iste už mnohí vodiči zažili takúto skúsenosť, ktorú by som tu chcel tak trochu rozvíriť…

Počas jazdy autom na našich cestách som sa už viackrát stretol s takými vodičmi, ktorí keby mohli, tak by doslova lietali, ako lietal Fantomas vo filme na svojom Citroene, keď po stlačení gombíka sa mu na aute vysunuli krídla.

Rozhodol som sa tu vložiť komentár s čerstvým zážitkom zo včerajška: Tí vodiči, ktorí poznajú cestu z Košického Klečenova smerom na Dargov, tak vedia, že je tam poriadne veľké stúpanie, a že plne naložené kamióny sa do tohto kopca doslova iba vlečú. V čase, keď som prechádzal obcou, tak som udržiaval predpísanú a povolenú 70 kilometrovú rýchlosť, ale v zrkadle som už videl, že za mnou sa valí nedočkavec v osobnom aute, ktorý by ma najradšej odsotil niekam do priekopy. Pred stúpajúcim kopcom kde už končí aj sedemdesiatka som sa zaradil do jazdného prúdu slúžiaceho na predbiehanie, (ten totiž začína práve na začiatku stúpania do kopca), lebo som už z diaľky videl pred sebou kamión, ktorý sa štveral hore kopcom. No zároveň som v zrkadle sledoval môjho nedočkavca ako sa mi „lepí na nárazník“ a ako náhle zbadal, že je trochu priestoru vo vzdialenosti medzi mojim autom a spomenutým kamiónom, tak sa zaradil pred kamión a zároveň myšičkou predbehol moje auto, takže len tak – tak, že sme sa „nepobozkali“. Nahnevalo ma to, lebo to jednoznačne urobil schválne a preto som sa mu pripomenul jemným stlačením klaksóna (skutočne iba dvakrát po sebe som jemne zatlačil dlaňou na zariadenie volantu prepojené klaksónom), no môj nedočkavec sa očividne rozčúlil, že čo si ja ešte dovoľujem na neho vytrubovať, keď som mu neumožnil to, aby ma už skôr predbehol a miesto toho, (keď mal tak naponáhlo, tak každý vodič by očakával, že ešte viac pritlačí na plynový pedál), aby pritlačil na plynový pedál, tak veľký frajer začal z ničoho nič pomerne prudko brzdiť, ale skutočne s tým úmyslom, aby som do neho narazil. Keby z kopca v protismere nebolo išlo osobné vozidlo, tak by som toho debila minul vľavo aj napriek porušeniu predpisu, že by som predbiehal v protismere a dokonca cez plnú čiaru, ale takto som mal skutočne čo robiť, aby som to v tom krátkom časovom intervale ubrzdil.

Takže mojou výpoveďou chcem poukázať na tú skutočnosť, že zvláštne je to, že takýto vodiči majú stále naponáhlo, ale keď by som náhodou nestihol zbrzdiť a bol by som do neho vrazil, tak stopercentne by nepokračoval ďalej v jazde, že má naponáhlo, ale by potom mal čas sa so mnou hádať, nadávať mi do debilov a nie je vylúčené ani to, že by mi urobil aj nejaký ten monokel.

V spojitosti s týmto zážitkom by som chcel poukázať na to, že slušnosť sa medzi ľuďmi skutočne až príliš vytráca. Neviem, ale keď to takto bude ďalej pokračovať, tak na našich cestách sa určite tak skoro nedočkáme toho, že dopravných nehôd bude menej, ale práve naopak budú stále iba stúpať!!!

Laco

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

APTOPIX Russia Belarus

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

SR Bratislava politika vláda 19. schôdza BAX

Poslanci z SNS predložili zmeny v zákone o neziskových organizáciách

28.03.2024 15:53

Novela hovorí aj o právomoci Ministerstva vnútra SR rozpustiť občianske združenie.

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 246193x
Priemerná čítanosť článkov: 981x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy