Založ si blog

Archív: február, 2010

Keď Slováci zabúdajú na to, že aj súper chce bronz

Dnes ráno som si kvôli hokeju privstal o čosi skôr a tým, že som ešte mal pred začiatkom hokejového stretnutia chvíľu času, tak som si pozrel poštu v mojej gimailovej schránke a na správu jedného z mojich priateľov som mimo iného zareagoval aj týmto komentárom: Miťo, privstal som si, aby som si pozrel debakel s akým naši hokejisti odídu z ľadu. Samozrejme, že by ma […]

Pokračovanie článku

Kultúra národa premietnutá v odpadkoch

Nedávno som niekde čítal, že v Japonsku, keď chodec zbadá ako niekomu pred nim vypadol nejaký papierik, tak sa ho rýchlo snaží zodvihnúť a hodiť do odpadového koša. Japonci to vysvetľujú tak, že je to ich stáročia pretrvávajúca kultúrna tradícia: tak ako sa jednotlivec stavia k prírode, tak je potom čisté aj jeho srdce. Zamyslel som sa nad tým, že koľko my máme […]

Pokračovanie článku

Či to iba mňa ide z toho poraziť?

Závidím dnešnej generácii tú schopnosť s akou sa doslova už rodí. Trojročný sopliak si sadne k počítaču a v priebehu pár sekúnd na ňom vykúzli to, nad čím si ja budem svoje mozgové závity „šmirgľovať“ aj celý mesiac a aj tak na to neprídem ako to treba urobiť, aby som docielil toho, čo potrebujem vyčariť z toho pekelného prístroja. Je pravdou, že na […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 247962x
Priemerná čítanosť článkov: 988x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy