Založ si blog

Predčasné voľby klopú na dvere MV SR

2010-06-10-ficovegule

Neveríte? Ako sa môžu 4 kohúty nepobiť na vybrakovanom  hnojisku, ktoré im zanechali traja kohúti? Pokiaľ by bolo ešte z čoho kradnúť, tak nepoviem, lebo za nasledujúce 4 roky by sa už tie vládne kohúty voľajako dohodli, aby im ich sliepočky neprotestovali, ale najsilnejší kohút z tých troch predošlých sa nedokázal zmieriť s tým, že on už nebude hlavným vodcom čriedy a preto už klope svojim zobákom na ministerstvo vnútra, aby zvážilo jeho prinavrátenie na hnojisko, lebo takmer 36 % jeho sliepočiek chcú iba jeho, aby bol ich vodcom jedine on.

Tak som si povedal: Pane Bože a, čo som ja horší ako ten nafúkaný Hranol? Hneď včera som požiadal ministerstvo vnútra aby mi poslalo tlačivo na ktorom sa zaregistrujem so svojou politickou stranou do predčasných volieb v rokoch 2010 – 2014

No stojím pred vážnou dilemou ako postupovať aby mi moju stranu zaregistrovali, keď ako nezamestnaný bez finančných zdrojov nebudem môcť vyplatiť MV SR správny poplatok 663,50 € za podanie návrhu na registráciu strany?

Predpokladám, že kým sa tí štyria kohúti ešte nezačnú medzi sebou biť o sliepočky verné svojmu predošlému vodcovi, tak sa mi podarí splašiť požadovaných 10 000 podpisov na podporu mojej novovzniknutej strany a dovtedy sa mi hádam podarí presvedčiť zopár dobrodincov, ktorí mi tých 663 eur požičajú.

Vás milí blogeri láskavo prosím iba o jednu maličkosť, aby ste mi poradili, či mám dať názov mojej strane: Rovnaká spravodlivosť pre všetkých (RSPV), alebo: Rovnaká spravodlivosť bez výnimky (RSBV)? (Prípadne by ste mi mohli navrhnúť aj iné názvy, veď ako sa vraví: viac hláv – viac rozumu.)

Pre vašu inšpiráciu uvediem aspoň tri body programu mojej strany:

1. Zrušiť imunitu! (Osobne ako poslanec nebudem potrebovať žiadnu imunitu, lebo budem robiť tak, aby som ju nikdy nepotreboval.)

2. Rovnaký meter pre všetkých (žiadne výnimky, len preto, že niekto má inú farbu pleti a že sa dá ľahko kúpiť a oklamať predvolebnými sľubmi.)

3. Zabezpečím prácu aj tým, ktorým práca nevonia a nechce sa im robiť.

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

Oheň / Plamene / Požiar /

Rusko plánuje sabotáže v Európe. Moskva nemá zábrany, varujú tajné služby

05.05.2024 17:06

Keir Giles z inštitútu Chatham House tvrdí, že vďaka nim sa môže Rusko naučiť, ak chce skutočne Európu paralyzovať. Ide podľa neho o nácvik.

Tank / Gaza /

Netanjahu odmietol požiadavku Hamasu na ukončenie vojny. Izrael uzavrel dôležitý hraničný priechod s Gazou

05.05.2024 16:20

Politický vodca Hamasu Ismáíl Haníja obvinil Netanjahua zo sabotovanie snáh o sprostredkovanie dohody o prímerí.

Zuzana Čaputová

Čaputová sa nechystá do straníckej politiky. Chce zostať na Slovensku a byť užitočná pre spoločnosť

05.05.2024 16:00

Rozhodnutie nekandidovať opätovne na hlavu štátu neľutuje.

Rusko Toržók Putin prezident

Slovenská firma zaradená na sankčný zoznam USA predávala softvér do Ruska, jej majiteľ je zapojený do miliónovej kauzy so zmenkou v Moskve

05.05.2024 16:00

Podľa zistení Pravdy je majiteľom eseročky cudzinec, ktorý býva v Londýne a spoluvlastní schránkovú firmu, ktorá sa objavila aj v databáze Pandora Papers.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 248724x
Priemerná čítanosť článkov: 991x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy