Založ si blog

A, že bieli nenávidia čiernych…

31168_1260830374829_1651777781_629309_510165_n

Presne pred týždňom som pomáhal na svet aj bielemu aj čiernemu a pozrite sa, ako im ich farba pleti vôbec nevadí a ako sa majú radi.

31168_1260864775689_1651777781_629344_8321876_n

Takto sa teraz bude vyvaľovať (ešte chvíľu) terajší náš pán premiér niekde na dovolenkách a bude spomínať na sladké ohlupovanie národa počas 4 predchádzajúcich rokov.

Tomuto Bimbovi som musel až tak pomáhať, že som ho zo sučky musel doslova vyťahovať, lebo chudera ho rodila vyše dvoch hodín a bol taký veľký, že hlava mu zostala v jej pošve zaseknutá a ona si už nevedela rady. Keď už bol vonku, tak bola taká vyčerpaná, že sa iba zmohla na olizovanie jeho tela, ale tak ako bol k nej zadkom otočený. Všimol som si, že hlavu má ešte v blane a aby sa neudusil, tak som ju rýchlo odstránil. Z nošteka mu začali vychádzať malé bublinky a preto, aby sa neudusil som mu rýchlo roztvoril papuľku. Takmer po ďalších dvoch hodinách sa narodil druhý, ale podstatne menší a celý čierny po mame, no očividne šikovnejší a obratnejší ako ten jeho biely braček.

31168_1260852895392_1651777781_629337_849907_nKeby ste len vedeli aká som šťastná, že už to mám za sebou…

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

Gabriel Attal / Pcheng Li-jüan / Si Ťin-pching /

Odmena za Taiwan? Si pricestoval na štátnu návštevu Francúzska. Stretne sa s Macronom, budú rokovať aj o Ukrajine

05.05.2024 21:45

To, že si čínsky prezident vybral pre svoju návštevu Francúzsko potvrdzuje postavenie Macrona ako mocenského hráča EÚ.

ťava

V zoo sa narodilo mláďa samičky ťavy dvojhrbej

05.05.2024 21:21

Gravidita ťavy dvojhrbej trvá približne rok a rodí sa väčšinou jedno mláďa.

európsky parlament, peter pellegrini, europarlament

Od EÚ sa izolovať nechceme. Čo teda od nej chceme?

05.05.2024 20:23

Nechceme, aby Slovensko bolo opäť čiernou dierou v srdci Európy. Chýba nám však vízia a stratégia našej hry v EÚ. Čo teda chceme a čo nie? Zapojte sa do novej DEMDIS diskusie!

Rómske deti / Rómovia / Róm /

Prieskum: Žiaci z marginalizovaných rómskych komunít by sa podľa 60 % Slovákov mali vzdelávať oddelene

05.05.2024 20:02

Prieskum CEEV Živica a Teach bol uskutočnený v spolupráci s prieskumnou agentúrou Focus vo februári 2024 na vzorke 1025 respondentov.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 248738x
Priemerná čítanosť článkov: 991x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy