Založ si blog

Koledoval som si o to…

jFP_229671_LENOSI

To, že počítač je drogou, ktorá si vás vcucne ako čerpadlo ponorky vsunuté na dno žumpy s výkalmi, tak o tom ma presvedčila moja polovička. (Ruku na srdce, aj ten náš blog sa tak trochu začína podobať žumpe z ktorej občas uniknú nejaké výkaly).

Postupne som sa na počítač tak naviazal, že aby som mohol pri ňom stráviť, čo najviac času, tak som si z balkóna vytvoril dielňu a zároveň skladisko na separáciu odpadu. Najprv som si na balkóne umiestnil skrinku s pracovným náradím aj s pripevneným zveráčikom na drobné opravy a poruchy. Tie sa občas stali, ale aj stávajú, či už na niektorom bicykli z rodiny, alebo nejakého zariadenia priamo v byte, alebo v bloku a to si vyžadovalo drobnú opravu. (Som totiž domovým dôverníkom a preto robím menšie opravy aj v bloku). Boli, ale aj sú to iba maličkosti ako napr. pokazená vodovodná batéria, alebo zámok vo dverách, či porucha na zariadení nejakého elektrospotrebiča. Pochopiteľne, že mi bolo lepšie a výhodnejšie takéto poruchy odstraňovať priamo na balkóne, ako keby som musel s každou maličkosťou utekať niekam dole do pivnice, alebo sušiarne bielizne. Toto mi manželka spočiatku ako tak tolerovala, ale keď k tej skrinke s náradím pribudli ešte ďalšie dve, a k tomu aj igelitové vrece na zber papiera žiakom do školy, a k tomu ešte veľká škatuľa na separovaný odpad, aby som ho neodhadzoval do smetného koša medzi bežný kuchynský odpad, tak toto už moju polovičku poriadne vytočilo.

vxb_243420BALKON

Totiž pri vešaní mokrej bielizne ona musela  kvôli môjmu pohodliu stvárať kaskadérske kúsky, aby sa jej to bez ujmy na zdraví podarilo. Viem mám svoje chyby, no aj v tomto prípade sa potvrdilo, keď chce niekto niekoho byť, tak palicu si nájde. Mojej manželke skutočne niet, čo závidieť, lebo ako učiteľka na ZDŠ si toho dosť užije v škole s deckami, ktoré sú čím ďalej tým viac drzejšie. No, ale môžem ju potom ešte presviedčať o tom, že predsa nemusí sušiť bielizeň na balkóne, keď vo vežiaku máme dve sušiarne? Áno nemôžem jej to vyčítať, lebo aj pre ňu je výhodnejší balkón, aby mala viac času na počítač.

Včera večer v našom byte „vybuchla sopka“. Nazhromaždená „žeravá láva“ v mojej polovičke vytiekla na povrch a dala mi to patrične najavo, aby som sa zamyslel nad tým, že to takto ďalej nejde. A mala pravdu. No, ale, čo už, keď ten balkón je taký malý, že má dĺžku iba dvestosedemdesiat centimetrov a celý trojizbový byt je menší ako kancelária riaditeľa nášho nemenovaného ministerstva.

Laco

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

Medveď

V košickej zoo sa Xene narodilo medvieďa Ares

19.04.2024 13:08

Jeho genetická hodnota je mimoriadne cenná pre európsky záchranný program.

izrael, palestína, západný breh jordánu, evakuácia, amona

EÚ po prvý raz uvalila sankcie na izraelských osadníkov pre útoky na Palestínčanov

19.04.2024 13:07, aktualizované: 13:20

Palestínčania chcú, aby Západný breh bol súčasťou ich budúceho štátu.

Rudolf Huliak

SaS podá návrh na odvolanie Huliaka z postu predsedu výboru

19.04.2024 13:00

Hlina tvrdí, že podnet bude musieť byť zaradený na rokovanie a musí byť o ňom rozprava.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 247441x
Priemerná čítanosť článkov: 986x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy