Založ si blog

Keď si „ťava“ navlečie lodičky s vysokým opätkom

568284vysoké

Netajím, veľmi sa mi páčia dlhé štíhle a krásne nohy na mladých ženách, ale pohľad, ktorý sa mi naskytol dnes podvečer, tak som skutočne v duchu ľutoval, že mám iba obyčajný mobil a že s takýmto sa nedá nič natočiť.

Keď som sa v Hypernove blížil s nákupom k východu nákupného strediska, tak mi do očú padol pohľad na idúci mladý pár predo mnou. Nebolo by na tom nič čudného až na to, že išli držiac sa za ruky a jej sa nohy podlamovali takým spôsobom, že som si v prvej chvíli pomyslel, že tá mladá žena je mentálne  retardovaná. Príčinu jej zvláštnej chôdze som odhalil až keď som sa viac odklonil do strany, lebo za nimi v tesnom závese išli ďalšie dve mladé ženy. Tú dengľavú chôdzu spomenutej dievčiny spôsobili vysokánske ihličkové opätky. Hneď som sa v duchu zasmial a zároveň som postrehol, že aj tie dve mladé ženy predo mnou sa na seba usmiali a medzi sebou prehodili nejakú smiešnu poznámku na adresu tých čaptavých nôh slečny pred nimi. Vzápätí tie mladé ženy zabočili do jednej predajni so športovými potrebami, tak som na nich so smiechom prehovoril: to je pohľad, že? No zároveň som im rukou ukazoval na tie čaptavé nohy tej nešťastnice, oni sa na mňa uznanlivo usmiali a jedná z nich mi gestom ( vztýčeným palcom na ruke) naznačila, že mám dobrý  postreh.

V prvej chvíli som už bol takmer rozhodnutý, že to mladé dievča taktne oslovím a že jej poradím aby si tie lodičky vyzula a išla radšej naboso, lebo skutočne sa to javilo tak, že buď sa odlomia tie ihličky, alebo, že sa ona ocitne na dlážke s podvrtnutým kotníkom. No nevedel som ako to zapôsobí na mladého, či sa na mňa neosopí, že či nemám iné starosti?! A tak som si iba v duchu povedal: chlapče ty si buď tak slepo zamilovaný, že okrem jej výstrihu a očí nič iné nevidíš, alebo, že ti je úplne jedno, aké drevo máš vedľa seba.

Neviem si teraz spomenúť v ktorom filme to bolo, kde hral Dustin Hoffman ženskú postavu (buď film, Kramerová versus Kramer, alebo Rain Man), ale skutočne, ak by som mal nahranú chôdzu tej dievčiny na videu a vy, ktorí ste tie filmy videli, tak by ste mi pri porovnaní ich výkonov museli dať za pravdu, že tie jeho výkony boli podstatne lepšie v chôdzi na ženských topánkach, ako bol ten, ktorý predviedla tá dievčina. Ona by od neho musela brať lekcie na správnu chôdzu na vysokých opätkoch, (hoci od chlapa) a určite by to dopadlo podstatne lepšie, ako bola tá jej chôdza, ktorú predviedla na tých vysokých opätkoch dnes. (Dodatok: už mi blogeri poradili: názov filmu je: Tootsie.)

Laco

7535KRAMER

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 247406x
Priemerná čítanosť článkov: 986x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy