Založ si blog

Rulety a pracháči

Rulety a pracháči

ruleta_table  ruleta_tableV 81 roku za hlbokého toťáka sa mi podarilo zúčastniť prvého a zároveň aj posledného zájazdu do kapitalistických krajín. Bol to cykloturistický zájazd po Škandinávii. (Priznám sa, že kvôli debilným byrokratickým vybavovačkám som to už chcel po pár dňoch vzdať, len moja túžba ma hnala k vytrvalosti, aby som sa na vlastné oči mohol presvedčiť o tom, ako to je naozaj v tých kapitalistických krajinách, ako tam tí kapitalisti žijú, že či je to skutočne tak, ako nám to komunisti toľké roky vtĺkali do našich hláv).

Už ako chlapec, keď som videl vo filmoch kasína, najmä také v ktorých boli od výmyslu sveta rôzne hracie automaty a rulety, tak som sníval o tom, že aspoň raz v živote by som chcel navštíviť takú herňu, alebo kasíno a zároveň by som aj vyskúšal, či sa na mňa neusmeje šťastena.

i004543mTRAJEKT  i004543mTRAJEKT

Keď sme sa plavili trajektom z Helsínk do Štokholmu, tak už samotný trajekt bol pre mňa niečím neskutočným. Prvý krát v živote som sa plavil a hneď na takom obrovskom čude, doslova plávajúcom hotely. Počas celej plavby som nič iné nerobil, iba som študoval celý trajekt od hora až dolu ako keby som bol v galérii veľkého múzea. Kým som sa poprechádzal všetkými 10 poschodiami, tak som sa ani nenazdal a už bolo treba vystupovať. No na dvoch poschodiach trajektu som si mojimi pohľadmi mohol nechať oči vyočiť. Na tých poschodiach boli kasína s ruletami a automatmi. Doslova som závidel tým, čo si mohli dovoliť hru na ruletách, ale zároveň som bol aj naštvaný „na tie kapitalistické prachaté svine“ ako si bez problémov nakupovali žetóny za obrovské sumy a pri tom sa ich len tak ľahko zbavovali. Občas tam niekto niečo vyhral, ale to bol iba malý obnos. No ja som im závidel to, že si to mohli bez problémov vyskúšať, lebo mne z tých mizerných valutových diét bolo zaťažké riskovať poplatok, čo i len za jeden žetón, len aby mi zostalo čo najviac na prežitie toho 26 dňového turnusu.

Laco

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

machaj

SNS vyzýva riaditeľa RTVS Machaja, aby sa vyjadril k svojmu majetkovému priznaniu

28.03.2024 15:05

Národniari zároveň oznámili, že sa v tejto súvislosti obrátia na príslušný výbor Národnej rady SR.

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.

Mahmúd Abbás

Palestínska samospráva má novú vládu

28.03.2024 14:51

Jej predsedom bude dlhoročný poradca prezidenta Muhammad Mustafá.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 246192x
Priemerná čítanosť článkov: 981x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy