Založ si blog

Aj dospelý, obzvlášť senior by tak pohotovo nezareagoval

300445_HgAFEf

Skutočne, klobúk dole pred pohotovou vynaliezavosťou dnešnej mladej generácie.

Nejaký ten piatok už žijem na tejto planéte, takže môžem porovnávať, ale dovolím si tvrdiť, že máloktorý z nás starších by takto pohotovo zareagoval ako mladý sotva desať ročný chalan z nášho bloku.

Manželka mi minulý týždeň porozprávala ako sa zachoval jej žiak. Tým, že on vie, že som dozorcom výťahov v našom vežiaku, tak sa jej v škole opýtal: Pani učiteľka ako často váš manžel čistí výťahové šachty? Manželka trochu zaskočená takouto otázkou sa ho spýtala prečo sa na to pýtaš? Žiak jej odvetil, viete, keď som sa viezol výťahom do nášho bytu, tak mi do šachty spadla pomerne dôležitá súčiastka z lega.

07rcjsk_stavba

Moja manželka na to zareagovala: A ty si myslíš, že kvôli tomu môj manžel ti bude liezť do šachty? No chalan sa pohotovo vynašiel a odpovedal, tak ja tam vhodím kľúče od bytu a potom mi vyberie kľúče aj tú súčiastku.

Pochopiteľne ak by za mnou prišiel, tak mu na počkanie vyjdem v ústrety, no vyzerá to tak, že tá súčiastka až taká veľmi dôležitá pre neho nebola, alebo už pri tých svojich iných hračkách už na to lego aj zabudol.

Viem niekto si v duchu môže popod nos zašomrať: No už s väčšou koninou som tu ani nemohol prísť, ale keď sa nad tým človek trochu zamyslí, tak mi musí dať za pravdu, že mladá generácia je ďaleko vyspelejšia ako my, keď sme boli takí mladí.

Laco

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

Reedukačné centrum Bystričany

PS vyzýva na zatvorenie reedukačného centra v Bystričanoch. Dochádzalo tam údajne k sexuálnemu násiliu

23.04.2024 13:36

Predstavitelia Progresívneho Slovenska realizovali vlastný prieskum zariadenia, v ktorom podľa ich slov dochádza k porušovaniu pravidiel.

medveď

Odstrelom problémového medveďa v L. Mikuláši sa bude zaoberať enviropolícia

23.04.2024 12:55

Občianska iniciatíva My sme les spochybňuje, že pri Liptovskom Mikuláši došlo k usmrteniu správneho medveďa.

Pellegrini

Web ČTK napadli hackeri, vydali správy o zmarenom atentáte na Pellegriniho

23.04.2024 12:36, aktualizované: 13:08

Udalosťou sa zaoberá česká Bezpečnostná informačná služba a ďalšie úrady.

Russia Ukraine War Struggling Farmer

Zelenskyj umožňuje stíhať veľkých gaunerov. Ministra podozrievajú, že okradol štát o hektáre pôdy

23.04.2024 12:18

Skupina organizovaného zločinu na čele so šéfom vládneho agrorezortu podľa vyšetrovateľov ukradla pozemky v celkovej hodnote 6,85 milióna eur.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 247646x
Priemerná čítanosť článkov: 987x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy