Založ si blog

Veľmi výstižné slovo do relácie Aj múdry schybí

9PAITBAL

Keby sa ma ešte pred pár dňami spýtala moderátorka tejto zábavnej relácie, čo mi hovorí slovo Painball, tak by som musel skonštatovať, že neviem, alebo by som tresol takú koninu, že Andráši by ma určite zaradil do upútavky ako najväčšieho idiota medzi „celebritami“ tejto relácie.

Včera ma prekvapil priateľ Robert svojou pozvánkou, či by som neprišiel do Bratislavy užiť si dobrú zábavu v  paintballovej súťaži.

Robert mi zároveň opísal aký je paintball rýchla a dynamická hra, plná napätia a ako vracia dospelých do detských čias a dá sa hrať prakticky kdekoľvek. Súperiace tímy vybavené ochranným oblečením, maskou a painballovým markerom sa snažia označiť protihráčov paintballovou guličkou. Je to ideálny prostriedok ako sa zbaviť stresu a starostí. Je to šport pre každého. Môže ho hrať každý dospelý človek alebo dieťa nad 12 rokov za prítomnosti rodičov. Hrať môžu skupinky aj jednotlivci podľa rôznych scenárov. Varianty umožňujú vyhovieť akejkoľvek požiadavke klienta. Pri takých hrách akopaintballe, alebo tie pri ktorých sa namiesto farby strieľa gumovímy guličkami nie je dôležitá fyzická kondícia a sila, ale najmä schopnosť premýšľať, rýchlo sa rozhodovať a v neposlednom rade tiež kolektívna súhra, ktorá vás preverí po každej stránke Paintball je tiež ideálna hra pre firemné akcie. Máte dojem, že by ste svojho šéfa či kolegu najradšej odstrelili? A prečo nie? Oblečte sa do vojenských maskáčov, nasaďte helmy, zoberte do rúk svoju zbraň a zastrieľajte si na svojich kolegov. Zaručená zábava, ozajstné uvoľnenie a zaručený rešpekt pre víťazov. Povinnou výbavou sú aj špeciálne ochranné masky. Aj v prípade najhoršieho zásahu vám hrozí iba modrina. Pred každou hrou sa robí bezpečnostná inštruktáž. Na ihrisku sú rozhodcovia, ktorí pozorujú dodržiavanie bezpečnostných pravidiel. Farba z guličiek sa rozpúšťa vo vode a veľmi ľahko sa dá odstrániť.

Po prečítaní tejto správy ma napadlo, že pokiaľ by v tom čase bol v tej skupine aj menovec môjho priateľa, náš pán premiér, tak by som neváhal ani minútu a hoc aj na bicykli by som sa vybral do Bratislavy, len aby som si mohol slastne zgustnúť pri tom, že som nášho Ficka aspoň raz trafil. Síce nebolo by to bohvie aké zadosťučinenie, ale skutočne by ma hrial pocit, že aspoň takto som mu dal najavo aký som „nadšený“ z toho aké úsilie a prácu vykonáva pre mňa ako občana tejto krajiny.

Trochu som sa začal prehrabávať v histórii tohto novodobého športového odvetvia, lebo ma to zaujalo hlavne kvôli tomu, že by to bolo oveľa pestrejšie a krajšie keby vo svete po sebe všetci chlapci a muži strieľali iba takýmito zbraňami. Takto by si každý prišiel na svoje. Každý by mal dobrý pocit, že aspoň raz zasiahol svojho nepriateľa, ale podstata by ostala neporušená, nebolo by padlých hrdinov. Tých je na svete už aj tak neúrekom. A koľkí z tých padlých padli iba pre hlúposť politických rozhodnutí, ktoré mali a majú na svedomí práve tí ľudia, ktorých telesné pozostatky by mali byť práve na tých miestach zbytočne padlých hrdinov.

Teraz už viem, že tí najnáročnejší si prídu na svoje ak sa môžu zúčastniť paintballu v exkluzívnom lesnom prostredí, kde je veľká lesná aréna so zákopmi, malými bunkrami z drevených siahovíc, bunkrami a posedmi pre sniperov vrátane kvalitného kompletného military výstroja a 5 druhov military paintballových zbraní.

Pre náročných paintballistov sú rôzne objekty military charakteru ako sú: zákopy, bunkre, skrýše, sniperské vyvýšené posedy, ihriska vyvážené na obidve strany, ktoré sú ohraničené riekou a z druhej strany svahom kopca.

Výstroj je viac než kvalitná, okrem spoľahlivej military zbrane a farebne odlíšenej paintballovej helmy je Vám k dispozícii kompletný originálny maskáčový armádny overal, rukavice, chránič na kolená, na krk, ochranná vesta na hruď, rozlišovacie maskáčové tričká, občerstvenie zdarma (pivo a minerálka). Dokonca v prípade záujmu Vám môžu z hry spraviť  foto a video.

Ak potrebujete zorganizovať netradičnú  firemné akciu, teambuilding, alebo iný športový event, radi pre Vás a Vašu firmu  profesionálne takúto akciu komplexne zabezpečia. Najobľúbenejším športovým centrom je voľná príroda, dobre si však zahráte aj v zastavaných a obytných oblastiach, v budovách, v podstate kdekoľvek, kde sú aké také možnosti krytia sa a pohybu pre hrajúci počet účastníkov.

K hre na vojakov patrí aj obľúbený  Laser – Tag. Každý hráč je vybavený „zbraňou“ „strieľajúcou“ infračervený lúč nesúci špeciálny signál a senzormi schopnými tento signál detegovať. Ak senzor deteguje „zásah“ odčíta hráčovi život, po strate posledného života je hráč „mŕtvy“ a systém sa zablokuje. Odblokovanie môže väčšinou previesť iba rozhodca. Hrať môže ľubovoľný počet hráčov, minimálne dvaja. Hráči môžu hrať každý za seba, alebo v  tímoch. Existuje množstvo herných scenárov počnúc „klasikou“ typu posledný vyhráva, boj o vlajku, vládca kopca, VIP eskorta … končiac iba tam, kde končí fantázia hráčov. V Laser – Tagu nie sú použité žiadne projektily.

3PAITBAL

Laser – Tag využíva infračervený lúč tak isto ako diaľkový ovládač, netreba sa teda obávať žiadnej bolesti či modrín a je vylúčené, aby došlo k akémukoľvek úrazu. V bezpečí sú teda nie len hráči, ale aj náhodní okoloidúci. Nie sú potrebné ani len ochranné okuliare, hráč teda môže všetky svoje zmysly sústrediť iba na samotnú hru. Na mieste hry nezostanú po hráčoch žiadne guličky, či farebné škvrny. Je to šport vhodný pre všetky generácie a pre obe pohlavia. Dokáže poskytnúť presne to, čo od neho hráči očakávajú – od uvoľnenej zábavy bez nutnosti zvláštnej fyzickej námahy, cez tímové akcie až po komplexné taktické operácie, pri ktorých hráč zo seba musí vydať po každej stránke maximum.

tn_927_PaintballBratislava_1268591324

Každá hra je špecifická a neopakovateľná, hráč na chvíľu opúšťa svoju každodennú realitu a je vsadený do situácie a prostredia, kde platia iné hodnoty, prostredia prinášajúceho vzrušenie, napätie, adrenalín, pocit spolupatričnosti k tímu, hlavne však príjemnú zábavu a čo je najpodstatnejšie: utužuje priateľské vzťahy.

Laco

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

Matúš Šutaj Eštok, Vianoce, hasiči, policajti, Štedrý deň

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenam

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 247794x
Priemerná čítanosť článkov: 987x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy