Založ si blog

Dlh Luníka IX narástol o takmer 6 miliónov eur

Už ma to prestalo baviť, hneď teraz idem odpojiť elektromer!!! O čo som ja horší, aby som platil štátu za elektrinu, keď mi nedáva ani podporu v hmotnej núdzi?!

Obyvatelia sídliska Luníka IX dlhovali už ku koncu minulého roka Bytovému podniku mesta Košice (BPMK) takmer 6 miliónov eur. Mesto je bezradné, energetici robia, čo môžu a naša vláda sa tvári, že všetko je v naprostom poriadku.

Neprispôsobiví občania elektrinu neplatia, ale hlavne, že svietia a televízory majú zapnuté v kuse takmer 24 hodín denne.

Zarážajúca je tá skutočnosť, že mnohí neplatiči sa robia hlúpučkými, ale keď chcú oklamať štát, tak nad ich vynaliezavosťou žasnú ešte aj inšpektori Východoslovenskej distribučnej (VSD), a. s., Košice. Za asistencie polície urobili v polovici februára na sídlisku kontrolu, ktorá odhalila až 61 nelegálnych odberateľov elektriny. Síce za ňu neplatili, ale ako som už uviedol, vďaka neoprávnenému pripojeniu na sieť im fungovalo svetlo, chladničky a iné spotrebiče.

Dobre som sa pobavil nad tým, keď som sa dozvedel, že energetici kvôli týmto podvodníkom pokračujú v inštalácii pancierových elektromerových rozvádzačov a umiestňovaní elektrických vedení pod zem. Ako keby energetici nevedeli, že našim neprispôsobivým občanom sú krompáč a lopata tým najlepším spoločníkom, takže po istom čase ešte pribudnú v zberniach farebných kovov aj spomenuté elektrické vedenia.

Nejdem sa obšírnejšie rozpisovať o ich vynaliezavosti, lebo už aj tak vo mne stúpa adrenalín, ale v stručnosti uvediem aspoň tie body, ktoré takisto nedajú spávať vodárom a pracovníkom na sociálnych úradoch.

Vodári sú už tak zadlžení, že sú nútení občas zastavovať vodu aspoň na pár hodín a údajne sa vraj chcú s BPMK dohodnúť na splátkovom kalendári. K tomu hádam už ani nie je potrebný ďalší komentár.

A čo ma najviac šokovalo, tak to bola správa o tom ako naši Rómovia húfne
žiadajú o prídavky na deti v Anglicku. Špekulantom, ktorí roky zneužívali sociálny systém a poberali dávky duplicitne na Slovensku aj v Anglicku naša vláda akoby dávala zelenú, veď, keď sa to dá, tak prečo to nevyužiť?!

Skutočne neviem, či to je tým, že sa už blížia voľby a naša vláda sa chce pred občanmi vytasiť s tým, že aj v tejto oblasti vie urobiť poriadok?! No stále si kladiem otázku prečo to neurobila oveľa skôr? Veď už pomalý aj malé decka si o tom robili vtipy, iba naši politici nič nevideli a ani nič nepočuli, ba dovolím si tvrdiť, že o tom ani nechceli počuť. Veru zabŕdnuť do Rómov to je ako keby ste sa nahí postavili k obrovskému osiemu hniezdu a voľajakou paličkou by ste začali do tohto hniezda špárať!!!

Laco

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

harvey Weinstein

Súd zrušil odsúdenie Weinsteina za sexuálne delikty, začne sa nový proces

25.04.2024 16:02, aktualizované: 16:09

Na slobodu sa 72-ročný Weinstein podľa CNN nedostane.

bielorusko, cvičenia

Minsk bol napadnutý, odrazili sme útok z Litvy, tvrdí Bielorusko. Absolútny nezmysel, hlási Vilnius

25.04.2024 15:58

Takéto vyhlásenia je možné pokladať za neustálu nepriateľskú provokáciu a informačný útok proti nám, ktoré nemajú nič spoločné s realitou, tvrdí Litva.

Drucker, Kažimír, Bodis

Rezort školstva sa spája s inovatívnym projektom FinQ. Cieľom spolupráce je zlepšiť finančnú gramotnosť žiakov

25.04.2024 15:51

Ide o súčasť širšieho úsilia podporiť inovácie vo vzdelávaní na základných i stredných školách.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 247829x
Priemerná čítanosť článkov: 987x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy