Založ si blog

Je to chlap, ktorý plače??

Už dobre tri mesiace, som nepozeral reláciu Pošta pre Teba, akosi sa mi prejedla…

No včera večer pri prepínaní programov, keď som sa nevedel rozhodnúť čo budem pozerať, tak z čírej zvedavosti som sa pohľadom pristavil pri prvom príbehu spomenutej relácie. Hoci som tento príbeh nepozeral úplne celý, (lebo počas vysielania som si prepínal iné kanály a iba občas som sa vrátil k spomenutému príbehu), a ani jeho úplný záver som si už nepozrel. Doslova ma vytáčalo divadielko aké tam hral hlavný protagonista a k tomu jeho divadielku som si vytvoril takíto názor :  Keď som správne pochopil spor medzi ním a jeho manželkou, tak sa išla s ním rozvádzať, lebo jej liezol za inými sukňami a že ak sa nemýlim, tak mu dva roky dávala ešte šancu, aby sa k nej a ich malému synčekovi správal ako naozajstný a milujúci otec. No on údajne si aj tak robil po svojom a až, keď išlo do tuhého, tak sa začal kajať a začal manželke vysvetľovať, že chce zachrániť situáciu, aby ich (tuším) synček mál úplnú a milujúcu rodinu – akože otca aj matku.

Obdivoval som to, že jeho manželka hoci na 99 % bola presvedčená, že do štúdia na toto stretnutie ju pozval jej manžel, tak predsa sa tam dostavila, lebo tisíce žien na jej mieste by to takto nespravili. No musím uznať, že ten jej „vydarený manžel“ je skutočne dobrý herec, (hoci v tomto prípade by som nechcel byť sudcom, lebo nikto z nás, čo sme to pozerali nevieme ako to medzi nimi v skutočnosti prebiehalo), ale tak perfektne plakať pred kamerami, ako to dokázal on, tak to hoci kto len tak ľahko nedokáže. Takže môj názor je, že je vynikajúci herec a veľmi by sa hodil pri smútočných obradoch za plačku na pohrebné ceremónie pri smútočných obradoch. Myslím si totiž, že, keď svoju manželku skutočne ľúbil, tak už mal takto plakať oveľa skôr a nie takto pred verejnosťou, lebo toto bol jasný dôkaz, že hral na city nielen svojej manželky, ale aj na city všetkých nás, ktorí sme sa na to pozerali.

Ako som už uviedol záver som už nepozeral, lebo som si povedal, že tá jeho manželka by urobila veľkú hlúposť keby sa k nemu vrátila, no či to nebolo práve naopak, tak to už teda neviem, ale aspoň sa v tomto príbehu poukázalo na to, čo všetko sa môže prihodiť v manželstve.

Laco

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 247404x
Priemerná čítanosť článkov: 986x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy