Založ si blog

Čítate bulvár, že nie? Presvedčím vás o opaku!

Vždy, keď si spomeniem na film Krámerová verzus Krámer, tak si spomeniem na jednu z mojich služobných ciest pred šestnástimi rokmi…

Bolo už neskoro večer, keď som sa služobným autom vracal zo zahraničnej služobnej cesty:

viewer Moje služobné auto

Pokračovanie bulvárnej zápletky:

Blížil som sa k Viedni, keď som zrazu za volantom v predbiehajúcom aute (so slovenskou štátnou poznávacou značkou) zaregistroval známu celebritu s podobným  priezviskom ako v úvode, už spomenutej titulnej postavy z filmu. Tak som sa zaňho zavesil a reku zistím kam ma tak naponáhlo?! O krátku chvíľu zamieril na benzínovú pumpu, tak som zastal opodiaľ, aby si nevšimol, že ho sleduje nejaký krajan.

Benzín – pumpa  bola perfektne osvetlená, tak som zaregistroval, že v jeho aute sedela veľmi pekná a mladá herečka, tiež u nás známa celebrita, ale z kategórie tých mladších, takže ani som nevedel jej meno. (Trochu ma to v tej chvíli aj hnevalo, že nesledujem bulvár, tak by som totiž jej meno určite vedel). Dosť na tom, že som predpokladal, že už v tú neskorú večernú hodinu asi sotva budú pokračovať až do Bratislavy, tak som sa rozhodol ich nenápadne sledovať kam pôjdu prenocovať. Ani nie po štvrťhodinke zrazu vodič vyhodil smerovku doprava a namieril si to k parádnemu motelu. Tým, že som si bol istý, že ma obaja nepoznajú, tak po pár sekundách som vošiel za nimi do motela a striehol som kde sa ubytujú. Potom som si na recepcii vyžiadal kľúč od izby, ktorá susedila s izbou našich celebrit.

No napriek tomu, že som už mal za sebou poriadne dlhú cestu a bol som riadne uťahaný, tak som sa tej noci vôbec nevyspal, lebo to, čo tí dvaja až do skorého rána vystrájali v posteli, tak týmto pokrikom a stonom mi nepomohla ani vata v ušiach, (ktorú som si vyzdvihol asi po hodine na recepcii), aby sa to nedalo počúvať.

P.S. Čo poviete do bulváru celkom slušné? Či nie? Neviem posúdiť, lebo ako som už uviedol bulvár nesledujem. (Len vás prosím, aby ste mali na pamäti, že toto všetko je iba fikcia.)

Laco

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 247476x
Priemerná čítanosť článkov: 986x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy