Založ si blog

Keď Slováci zabúdajú na to, že aj súper chce bronz

Dnes ráno som si kvôli hokeju privstal o čosi skôr a tým, že som ešte mal pred začiatkom hokejového stretnutia chvíľu času, tak som si pozrel poštu v mojej gimailovej schránke a na správu jedného z mojich priateľov som mimo iného zareagoval aj týmto komentárom: Miťo, privstal som si, aby som si pozrel debakel s akým naši hokejisti odídu z ľadu. Samozrejme, že by ma potešilo pokiaľ by ten bronz získali, ale Fíni nám už viackrát zavarili, takže ani nebudem veľmi prekvapený ak naši prehrajú.    28 februára, 3:45

Viem, je to viac menej o náhode, že mi moja predpoveď vyšla, no ja nakoľko už nejaké desiatky rokov poznám povahu nás Slovákov, tak som vychádzal z reality aká sa takmer na vlas opakuje v takých situáciách aká bola aj v tomto zápase: takmer všetci Slováci si ani nechceli pripustiť tú myšlienku, že naši hokejisti prídu domov bez medaily, a ako keby skutočne zabudli na to, že aj náš súper túži po medaile takisto ako my. (Takže momentálne ma nenapadá žiadne porekadlo, ale skutočne by sme mali začať trošku inak uvažovať a nemať stále pred zápasmi veľké oči.)

Možno mi dáte za pravdu, že po víťazstve sa vystatovanie a vyťahovanie oveľa viac kvituje, ako keď máme chodiť s ovisnutým nosom a ľutovať sami seba, že to takto dopadlo.

Laco

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

Dolinková chce predstaviť projekt nemocnice v Bratislave po schválení vládou, KDH chce ministerku odvolávať

26.04.2024 16:34, aktualizované: 18:05

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 247888x
Priemerná čítanosť článkov: 988x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy