Založ si blog

Ako dlho ešte bude platiť na Slovensku dvojaký meter?

Prokuratúra zastavila trestné stíhanie syna policajného exprezidenta Packu, ktorého pristihli za volantom v čase, keď mal šoférovanie zakázané. Policajti vraj podľa prokuratúry získali dôkazy proti Marcelovi Packovi nezákonne.

Policajti sa vo februári počas akcie zamerali na šoférov, ktorí majú zadržaný vodičský preukaz. Jedným z nich bol aj Packa. Sledovanie však uskutočnili bez potrebného príkazu prokurátora.

„Dôkazy usvedčujúce obvineného boli získané v rozpore s Trestným poriadkom,“ povedal hovorca prokuratúry René Vanek. Policajti však pri podobných akciách v minulosti povolenie od prokurátora dopredu nežiadali.

Po zverejnení informácií o obvinení svojho syna vtedajší policajný prezident Ján Packa vyhlásil, že pri vyšetrovaní neočakáva zhovievavosť. Za marenie výkonu úradného rozhodnutia Marcelovi Packovi podľa skorších informácií hrozilo dvojročné väzenie.

Bežnému smrteľníkovi akým som napr. aj ja skutočne nič iné neostáva iba si povzdychnúť a ponadávať: Dožijeme sa raz na Slovensku toho, aby aspoň v tejto oblasti platil zákon na každého rovnako? (Už vidím ako by to dopadlo, ak by som bol na jeho mieste ja. Naparili by mi pokutu a vodičák by som nevidel minimálne dva roky.)

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

R1 BB - Slovenská Ľupča, kameň, poklepanie

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 247648x
Priemerná čítanosť článkov: 987x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy