Založ si blog

Mám IQ hojdacieho koníka

[obrazky.4ever.sk]-mafia,-hra-4618249

Mám slabú slovnú zásobu, som lenivý prinútiť sa k vzdelávaniu a ešte k tomu aj pamäť mi už neslúži tak, ako by sa patrilo. (Z dôvodov, ktoré som uviedol na úvod sa preto osobne ani nehrniem do politiky, tobôž do nejakej politickej strany). Ale strašne ma žerie, keď vidím ako sa správajú naši politici!

Milí Slováci, neprejedli sa vám už tí naši politici?

Skutočne neviem ako vás, ale mňa už strašne dávno prestalo baviť, aby som počúval to ich večné hašterenie v rôznych diskusných reláciách, či už je to O 5 minút 12, Na telo a mnohých ďalších nemenovaných reláciách. Keď sa k tomu ešte pridružia hádky v parlamente, tak ako napríklad včera pred novinármi podpredsedníčka SNS zaútočila na podpredsedu KDH, tak toto už naozaj nemá nič spoločné s kultúrou správania.

Ja som už z toho politického cirkusu naozaj poriadne znechutený, najmä z toho, že pre mňa ako občana za posledných 20 rokov žiadna vláda nič dobrého nespravila a ešte sa ku korytám naďalej tlačia tí istí ľudia. Vyškierajú sa na bilbordoch a znovu nám sľubujú lepšiu a krajšiu budúcnosť.

Slováci, vykašlime sa na ich sľuby! Zvoľme nezávislých kandidátov, ktorí nebudú viazaní straníckym tričkom a ktorí budú môcť konečne konať podľa svojho vedomia a hlavne svedomia. Veď od tých doterajších sa už sotva dočkáme zmeny k lepšiemu životu v našej krajine. (Poučme sa z Grékov.)

Laco

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

gaza

Izrael dal Hamasu ultimátum: Máte týždeň, potom vstúpime do Rafahu

03.05.2024 20:20

Izrael dal palestínskemu radikálnemu hnutiu Hamas týždeň na to, aby prijal dohodu o prímerí a prepustení rukojemníkov.

krym

Do útoku vraj zostávajú dni. Moskva pohrozila Ukrajine a Západu „zničujúcou odvetou“ za Kerčský most

03.05.2024 18:31

Rusko je údajne pripravené zvážiť "seriózne" návrhy o ukončení vojny na Ukrajine, ktoré budú založené na existujúcich skutočnostiach a bezpečnostných obavách Moskvy.

Mihail Kogalniceanu, Constanta, základňa NATO, Rumunsko, Apache, vojaci

Na cvičenie NATO v Česku pricestujú budúci týždeň stovky amerických vojakov

03.05.2024 18:30

Na cvičení sa zúčastní približne 1200 vojakov, z toho asi 850 ich pricestuje zo Spojených štátov.

Každé desiate dieťa v USA žije s rodičom - alkoholikom

Našli fľašu alkoholu a s bratom sa napili. Záchranári ratovali 5-ročného chlapca v bezvedomí

03.05.2024 17:47

Dieťa z dôvodu intoxikácie previezla do Banskobystrickej nemocnice.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 248468x
Priemerná čítanosť článkov: 990x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy