Založ si blog

Propagovanie názvov firiem v médiách je trestné

Preto moderátori, ale aj ich hostia v televíznych reláciách musia mať stále na zreteli, že v prípade ak by chceli niečo spomenúť o službách niektorých firiem, alebo o ich výrobkoch, tak nesmú spomenúť názov týchto firiem. (Pochopiteľne tým by firme automatický spravili bezplatnú reklamu).

Ale ja si myslím, že pokiaľ nejaká firma nerobí pre zákazníka to, čo od nej očakáva, tak takej firme je skutočne potrebné robiť reklamu, ale poriadne negatívnu, aby prípadní záujemci vedeli s čím musia rátať, keď podpíšu zmluvu s takouto firmou.

Preto využívam aspoň túto možnosť a takto verejne uvádzam názov firmy, ktorá ma v posledných dvoch mesiacoch tak vytočila, že je skutočne zázrak, že ma z toho zatiaľ neskolil infarkt. (A to vytáča nie len mňa, ale aj moju polovičku a nepochybujem o tom, že aj mnoho ďalších zákazníkov).

Začalo sa to ešte pred Veľkou nocou a ako na potvoru cez víkend: jednoducho nám vypadol internet. V minulosti sa to občas tiež stávalo, ale bolo to iba na pár minút, alebo maximálne na 2 -3 hodiny. (Totiž v tom čase boli ešte nejaké problémy priamo na anténe, ktorú máme umiestnenú na našom vežiaku).

Tie terajšie výpadky už technici firmy Cassovia net sídliacej na Popradskej ulici v Košiciach odstraňujú priamo v budove, kde majú svoju techniku aj technikov. Všetko by bolo v poriadku keby firma platila svojich technikov tak, aby sa zdržiavali v sídle firmy aj cez víkendy. Pochopiteľne ak nastane výpadok počas víkendov, tak tam nemá nik službu. Hlavne, že firma v zmluve uvádza až dve telefónne čísla na technikov a jedno na sídlo firmy (podotýkam čísla na mobily), ale počas víkendu vám nikto neprijme hovor. Dalo by sa to pochopiť ak by som iba ja mal tento problém, ale na internet tejto firmy je napojených viac bytov v našom vežiaku, takže by som si to mohol vysvetľovať takto: dobré neprijímate hovorí, lebo už ste boli o poruche informovaní.

Už pred týždňom som zvažoval, že s firmou zruším zmluvu, lebo takisto počas víkendu nám vypadol internet, ale po niekoľko násobnom vytáčaní a vyzváňaní sa predsa len jednému z technikov uráčilo prijať hovor a iba skonštatoval, že o poruche vedia a pracujú na jej odstránení.

No keď mi dnes sekretárka firmy o 8:45 povedala do telefónu, že iba teraz prišla na pracovisko, lebo oni začínajú až o 9:00 a ešte mi zdôraznila, že sa nemám čudovať, že cez víkend nik neprijíma hovorí, lebo oni sú v sídle firmy iba cez pracovné dni, tak som sa už skutočne takmer prestal ovládať.

V takom prípade už naozaj musíte mať nervy z ocele, aby ste sa nerozčúlili. Platiť za internet musíte každý deň, ale aby sa vám firma aspoň raz ospravedlnila za výpadok, alebo v lepšom prípade aj navrhla primeranú zľavu, tak to by ste naozaj chceli priveľa. (Bol by to skutočne zázrak, keby sa niečo také stalo).

Nakoľko vzdialenosť medzi našim bydliskom a internetovou firmou je iba necelý kilometer, tak som tam bol už ráno pred ôsmou hodinou. V budove sídli ešte viacero  firiem, preto som sa vrátnika spýtal, či nájdem niekoho v  kancelárii firmy Cassovia net, no zároveň som sa  mu posťažoval, že už od včera večera som počas troch hodín vkuse vyvolával na všetky štyri čísla a aj ráno od siedmej hodiny, ale nikto mi to nedvíhal. Vrátnik mi oznámil, že už mnoho ľudí sa na túto firmu sťažovalo a že niekedy sú v budove aj šiesti technici a žiaľbohu niekedy tam nenájdete ani sekretárku.

Ako som už spomenul, keď som sa dnes konečne ich sekretárke dovolal, tak moja reakcia bola nasledovná: prídem k vám zrušiť zmluvu, lebo ja sa pri vašich službách nechcem dožiť infarktu. Sekretárka miesto toho, aby sa ospravedlnila, že im je ľúto, čo sa stalo, že sa vynasnažia poruchu, čo najskôr odstrániť, tak ma začala presviedčať: myslíte si, že to len náš internet má výpadky, veď to aj ostatné internetové firmy mávajú. Tak som jej odpovedal, že aj by som jej uveril, ale v našom vežiaku po zavedení ich internetovej siete niektorí vlastníci bytov využili ponuky ešte dvoch príbuzných firiem a čuduj sa svete oni žiadne výpadky nemajú. Už som, len čakal, že mi začne oponovať tým, že: Ale oní si pýtajú za svoje služby viac, ako firma Cassovia net. No pokiaľ by takto zareagovala, tak až vtedy by som jej povedal niečo poriadne – ako sa hovorí – od pľúc.

Laco

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 247899x
Priemerná čítanosť článkov: 988x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy