Založ si blog

Je kytica kvetov skutočne najkrajší dar pre ženy?

zbozi_dominica__483V mojom doterajšom živote som okrem mojej polovičky poznal viacero žien, no keď som im odovzdával pri nejakej slávnostnej udalosti nádherné kytice, tak mi každá z nich dala pocítiť, že určite by sa oveľa viac potešila nejakému šperku.

169516_a_600_czšperky

Určite by nepohrdli nejakým  náhrdelníkom trebárs známych značiek feriz Mazreku, swarovski, alebo náušnicami. A tým najskvostnejším darčekom, ktorým by stopercentne nepohrdla žiadna žena by bol aspoň malilinký  diamantový šperk, alebo náramok. (Hoci určite by ich viac potešil taký obrovský,  aby im ho všetky ženy závideli).

Zvykne sa u nás tradovať príslovím: Ženu ani kvetinou neudrieš. V mojom prípade by som to mohol parafrázovať tak, že tie moje ženy by boli skutočne radí keby som ich miesto tých kvetou „udrel“ spomenutými šperkami.

Viem, aj tu v tomto prípade platí, že nemôžem hádzať všetky ženy do jedného vreca, no tie, ktoré som poznal ja, tak na nich to skutočne platí doslovne a za svojimi slovami si stojím.

exkluzivna-kytica-017

Osobne som to už aj niekde v mojom blogu uviedol, že pre mňa zlato, alebo striebro nemá skutočne žiadnu hodnotu. Pochopiteľné nemyslím to doslovne, lebo ak by som niečo také vlastnil, tak to môžem speňažiť, ale ja tie čačky naozaj neznášam a neviem si ich na mojom tele ani predstaviť. Veď dokonca ani svadobnú obrúčku nenosím a nie preto aby som sa za to hanbil, že som ženatý, alebo preto, že by som nedajbože chcel baliť iné ženy, jednoducho obrúčku nenosím preto, lebo mi na ruke prekáža, doslova zavadzia a cítim sa oveľa voľnejšie aj pri kúpaní, či sprchovaní. (Veď vo väčšine prípadov aj tí, čo tieto čačky nosia, tak si ich pri umývaní, alebo kúpaní musia snímať, lebo im prekážajú).

_04_020602ZLATO

Viem, že nasledujúcimi slovami ženské pokolenie pobúrim, no ženy mi pripadajú ako straky, aj tie sú schopné zaplniť si svoje hniezda zlatými čačkami, lebo ich láka tá blýskavosť zlata. Samozrejme na rozdiel od žien, tie straky láka iba blýskavosť tohto vzácneho kovu, lebo oni jeho hodnotu nepoznajú.

Laco

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

Najvyšší správny súd, budova

Opozícia žiada zasadnutie výboru ku kontrole rezortu spravodlivosti na Najvyššom súde

26.04.2024 15:28

Predseda výboru Miroslav Čellár reagoval, že zatiaľ podanie opozičných poslancov neeviduje. Ak ho dostane, výbor zvolá.

Vuong Dinh Hue

Komunista dobrovoľne odstúpil z postu šéfa parlamentu. Hue „porušil stanovy strany“

26.04.2024 15:02

Vuong Dinh Hue je ďalším popredným vietnamským činiteľom, ktorý prišiel o funkciu v rámci prebiehajúcej protikorupčnej kampane.

čaputová

Čaputová sa na záver úradovania v Košiciach stretla s Schusterom

26.04.2024 14:08

Súčasťou jej piatkového programu bola aj diskusia so študentmi žurnalistiky a politológie Filozofickej fakulty Univerzity P. J. Šafárika o význame slobodných médií pre demokraciu.

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 247881x
Priemerná čítanosť článkov: 988x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy