Založ si blog

Výsmech všetkým pracujúcim ľuďom

8ROMA

Vážený čitatelia, tak toto si skutočne prečítajte a ak vám poniektorým stúpne tlak, tak aspoň budete vedieť, čo je tomu príčinou.

V posledných dňoch bola Česká a Slovenská republika označená vysokou komisárkou OSN pre ľudské práva za štáty, kde dochádza k diskriminácii Rómov. K tejto kritike by som rád uviedol jeden príklad, ktorý tomuto
tvrdeniu odporuje a konkrétne sa týka starobných dôchodkov Rómov.

Normálne pracujúci človek v Čechách, ktorý zarába mesačne v priemere 15 000 Kč (a takých ľudí je väčšina) dostane starobný dôchodok vypočítaný zo spomenutej  čiastky. Naproti tomu Róm, ktorý celý život nepracoval a žil iba z rôznych sociálnych  dávok a do sociálneho systému nevložil ani jednu korunu, tak ten dostane starobný dôchodok vypočítaný z priemerného platu v ČR a to je vážení spoluobčania 24 000 Kč mesačne. Tak kto tu chce hovoriť o diskriminácii? Pokiaľ je tu niekto diskriminovaný, tak je to naša majoritná väčšina a nie rómska menšina! Napríklad lekár, ktorý v Čechách odpracoval 4O rokov v svojej profesii, tak ten poberá dôchodok 996O Kč. Čo vy na to ?SPRÁVA AI: Rómovia a vzdelávanie

Nepochybujem o tom, že podobne to funguje aj tu u nás na Slovensku, ale možno s tým rozdielom, že naši Rómovia nedostávajú až toľko ako tí v Čechách. A môžem to potvrdiť čerstvou informáciou zo včerajška, keď som sa v rodnej obci zastavil v miestnych potravinách na bežný nákup. Tým, že tam nie je samoobsluha a zopár ľudí tam už postávalo v zástupe, tak som občas vyšiel z predajne pozrieť si bicykel, (nechcelo sa mi ho uzamknúť, lebo som plánoval spraviť iba malý nákup, no pred predajňou postávala  skupinka Rómov a ako sa vraví, človek nikdy nevie či niektorému z nich neskrsne v hlave spásonosná myšlienka). Pri spomenutej skupinke bol aj jeden člen z majority, ten je zhodou okolnosti tiež bez vzdelania, ale aspoň je užitočný v čase, keď v obci niekto zomrie, takže pôsobí ako obecní hrobár. Po krátkej dobe sa pri tom hrobárovi pristavila asi 40 ročná Rómka a prebehla medzi nimi okrem iného aj nasledujúca téma. Rómka sa ho opýtala  akú poberá podporu? Ten jej odvetil, že 9 000,- Sk (300 Eur). Rómka sa mu pochválila, že aj ona toľko poberá. A tu som pri koreni veci, tak tá Rómka, ktorá nemá žiadne vzdelanie, (lebo ani sa jej neráčilo poriadne navštevovať ZDŠ), nikdy nemalá žiadne zamestnanie a ani nikdy nič užitočného pre tento štát robiť nebude, tak tá si veselo poberá podporu z ktorej pri mojej skromnosti by som aj ja vyžil. No žiaľ, ja toto šťastie nemám, lebo moja manželka pracuje a podľa zákona ma môže uživiť. Takže ja sa takto verejne pýtam našich vládnych politikov kto je na Slovensku diskriminovaný???

Laco

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

Policajná eskorta / Policajné auto / Polícia /

Polícia preveruje bombovú hrozbu na súdoch

29.04.2024 09:14

Oznamovateľ nešpecifikoval konkrétny súd.

Annalena Baerbocková

Baerbocková vyzýva na rozšírenie EÚ o krajiny západného Balkánu. Ide o šedú zónu využívanú Ruskom, tvrdí

29.04.2024 08:45

Medzi krajiny západného Balkánu sa radí Čierna Hora, Bosna a Hercegovina, Albánsko, Srbsko, Severné Macedónsko a Kosovo.

Kolumbíjska univerzita

Biely dom vyzval na pokojné protesty na amerických univerzitách

29.04.2024 08:25

Vlna demonštrácií sa začala na Kolumbijskej univerzite v New Yorku, rýchlo sa však rozšírila po celej krajine.

stíhačka F-16

ONLINE: Bývalí piloti: Ukrajina bude pre lietadlá F-16 najnebezpečnejším bojiskom

29.04.2024 06:25, aktualizované: 09:29

Obloha nad Ukrajinou bude najnebezpečnejším miestom, kde lietadlá F-16 vo svojej histórii operovali, uviedli bývalí americkí piloti pre Business Insider.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 248132x
Priemerná čítanosť článkov: 989x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy