Založ si blog

Zákernosti daňového priznania

Až včera večer, keď som si pozrel  správy na Jojke, tak mi konečne došlo, že prečo Fico neznáša novinárov…

Naivný a hlúpučký Slovák (akým bezpochyby som aj ja) si stále namýšľa, že aký je ten náš pán premiér spravodlivý a že všetko, čo súvisí so sociálnou oblasťou občana a hlavne jeho daňového priznania, tak štátny (rozumej Ficov) aparát to za občana vyrieši.

A mne skutočne až teraz došlo, že jedným z dôvodov prečo Fico nemá rád novinárov je aj ten, že novinári upozorňujú občanov aj na to, aby nenechali prepadnúť svoje ťažko zarobené peniažky v prospech štátu.

No, aby som bol konkrétny, tak na vysvetlenie: včera vo večerných správach som sa dozvedel, že ako nezamestnaný občan môžem v daňovom priznaní vyplniť kolónku, ktorá mi umožni navrátenie „zopár euráčikov“, lebo tých 19 %, ktoré mi za minulý rok v banke stiahli nebolo celkom kóšer, keď mi ich stiahli z mojich ťažko zarobených peňazí a boli celý rok uložené v banke. Totiž, už ako nezamestnanému mi štát nemá právo z mojich úspor stiahnuť až 19 %. A tak som sa zamyslel – nebude nás asi malá kôpka takých, že pokiaľ toto zanedbáme, tak náš pán premiér si bude môcť medliť ruky, že aspoň „o niečo viac“ mu zostane v kase na rozhadzovanie pre tých svojich riťolezcov.

Laco

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 247847x
Priemerná čítanosť článkov: 987x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy