Založ si blog

Či to iba mňa ide z toho poraziť?

Závidím dnešnej generácii tú schopnosť s akou sa doslova už rodí. Trojročný sopliak si sadne k počítaču a v priebehu pár sekúnd na ňom vykúzli to, nad čím si ja budem svoje mozgové závity „šmirgľovať“ aj celý mesiac a aj tak na to neprídem ako to treba urobiť, aby som docielil toho, čo potrebujem vyčariť z toho pekelného prístroja.
boxPOCITAC
Je pravdou, že na jednej strane hundrem, že táto generácia sa kvôli tej modernej technike nepozrie ani za prah svojho bytu, že takmer nevytiahne päty na prechádzku do prírody, aby urobila niečo užitočné pre svoje zdravie, no či práve to nie je príčinou môjho zlyhania, že si nedokážem obyčajnú fotografiu premiestniť na môj blog, tak to si nedokážem vysvetliť. (A tak si radšej hovorím nemusíš vedieť všetko, no škrie ma to, ale nakoniec nado mnou tá technika aj tak zvíťazí, takže si tie moje závity idem radšej prevetrať na čerstvom vzduchu.)

Možno to bude skutočne tým, že som už starý cap a neviem sa prinútiť, ale ako náhle sa aj odvážim, tak mi z toho ide prasknúť hlava a som z toho unavený viac ako keby som odpratal vagón uhlia.

Laco

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

vojna na Ukrajine, Charkov

ONLINE: Chcú Rusi obsadiť Charkov? Lavrov naznačil, že by tvoril 'sanitárnu zónu' okolo Ruska

20.04.2024 07:35

Ruský záujem o Charkov môže súvisieť s vytvorením "sanitárnej zóny" okolo ruských obcí, aby boli mimo dostrelu ukrajinskej armády.

archeológovia, Kremnička, Banská Bystrica

Unikát na Slovensku aj v okolitých štátoch: Miesto brutálnych popráv skúmajú archeológovia

20.04.2024 07:00

V lokalite krvavého masakru ide o novátorský počin slovenskej archeológie. V banskobystrickej časti Kremnička odštartovali výskum na mieste masových popráv.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 247475x
Priemerná čítanosť článkov: 986x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy