Založ si blog

Anča, ja mám nožík…, dáš aj mne facku?!

Sulík mi iba potvrdil to, čo som si o ňom myslel od samého začiatku, keď sa objavil na predvolebných bilbordoch, že načo tento, človek sa hrnie do politiky?! Ešte by som to pochopil keby sa ako poslanec stratil niekde v lavici medzi jemu podobnými idiotmi, ale skutočne nedokážem pochopiť prečo sa trepal na ten druhý, či tretí najvyšší post?! Veď to divadlo, ktoré včera pred médiami predviedol, tak ešte aj Janko Ľupták sa vedel lepšie správať. Ktovie, možno si „ovoňal nejakú trávu“, lebo inak je ťažko pochopiť takéto správanie.

Ale nie o tom som chcel hovoriť. Určite čakáte, čo tu vypotím o Anči Belousovovej, no nedá mi, aby som nezareagoval na tú jej učiteľskú facku: Anča veď napíš, čo ťa tak rozohnilo? To že už nie si kysúcka nána alebo šialená krava? Veď sa zbytočne rozčuľuješ, tou zostaneš naveky, tvoj stranícky predseda ťa už dávno prekukol. Veľmi silno však pochybujem, že niečo podobné schytal od teba Slota za kysuckú nánu a šialenú kravu, keď za Anču z tvojej strany padla Matovičovi facka z otočky.
Milá Anička, najsamprv si bola roznášačkou chlebíčkov na okresných konferenciách v Čadci. Rok, dva poslúchala na slovo. Mala pekný plat. Začal ti rásť hrebienok, teraz ho už máš taký, že ho nevieš uniesť.

Skutočne je až neuveriteľné ako si sa dokázala zdržať a nedať facku Slotovi za jeho preslávený výroky:

1. Je to šialená krava, mala by sa dať vyšetriť psychiatrom.
2. Ja si myslím, že sliepky patria na dvor, nech tam hrabú a nech tam nerobia zmätok medzi normálnymi ľuďmi.
3. Mala by si zbaliť kufrík a skončiť v podmoskovskej oblasti pri kachliach a variť dobrý ruský boršč.
4. Tá pani, to je zrúda… Kysucká nána, ktorej proste šibe.
5. Určité dievky neukojené majú určité snahy sa realizovať, pretože sa nevedeli ani poriadne vydať, ani porodiť nejakého poriadneho slovenského chlapca… a tak vidia svoju realizáciu v politike, i keď k tomu, aby rozumeli politike, majú veľmi ďaleko.
6. Mohla by tak nanajvýš riadiť verejné WC a rozdávať toaletný papier. To by možno zvládla.
7. I keď sa tvári ako Panna Mária, je to nechutná ženská. Rada sa vyjadruje v takých intenciách, že popri nej sú hádam aj Einstein či Michelangelo úplní trpaslíci a ona by určite mohla vytvoriť ďalšiu galaxiu, lebo pre ňu to nie je žiadny problém. Ona sa do všetkého rozumie, a pritom za štyridsať rokov si nevedela urobiť ani len vodičský preukaz!
8. Často pila súbežne so mnou. Ale vtedy, keď ja som bol v polovičke, ona odpadla a ja som pil ďalej.

Nech už bude akokoľvek, nadobúdam dojem, že  Anča chce ísť na predsednícku stoličku SNS  – veď Slota čural, nadával a Anča sa teraz bije! Myslím si, že keď toto tempo udrží, tak má veľkú šancu dotiahnuť to do úspešného konca.

Mimochodom: milá Anička, prečo si nedala facku Slotovi vtedy, keď sa v garáži parlamentu choval ku žene (tuším policajtke, alebo esbeskárke) ako posledne prasa?

PS. Na prípadne komentáre nebudem dnes reagovať. Idem totiž trochu zveľadiť okolie rodinného domu a vrátim sa až v piatok poobede. Laco

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

Medveď

Vlani 14, tento rok už 10. Stretnutie s medveďom môže mať fatálne následky. Ale čo stretnutie s diviakom?

20.04.2024 15:49

Medveď reaguje útokom alebo agresívnym prístupom častejšie voči ľuďom, ktorí sú pri stretnutiach aktívni.

Krádeže áut USA - 2016

Zo závodu ukradli a predali súčiastky za trištvrte milióna eur, polícia obvinila šesť páchateľov

20.04.2024 15:18

V prípade preukázania viny hrozí obvineným trest odňatia slobody na desať až pätnásť rokov.

Baerbock, Netanjahu

Hádka kvôli Gaze? Nie sme ako nacisti, nahneval sa Netanjahu na nemeckú ministerku

20.04.2024 14:00

Počas návštevy nemeckej šéfky diplomacie Annaleny Baerbockovej v Tel Avive došlo k ostrej výmene názorov medzi ňou a izraelským premiérom, ktorý poprel, že by ľudia v Pásme Gazy hladovali.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 247496x
Priemerná čítanosť článkov: 986x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy