Založ si blog

Ej Sulík, musíte požiadať o zrušenie referenda…

A ak nie celého, tak aspoň otázok o znížení počtu poslancov Národnej rady a ich obmedzení imunity, lebo na Slovensku sa už začala likvidácia poslancov praktikami ako v Palerme sicílskou mafiou.

bast300-r871

Nechcem tu znevažovať tragickú udalosť ku ktorej došlo v Hurbanove, ale keď sa už niekto odvážil zastreliť krajského poslanca SMK, tak skutočne mám veľké pochybnosti o tom, že aj keby občania referendom rozhodli o spomenutých otázkach, že poslanci NR by s niečím takým súhlasili a že by za to hlasovali.

Poslanca Nitrianskeho samosprávneho kraja Laszló Basternáka (SMK) a bývalého primátora Hurbanova, zastrelili, keď bol na prechádzke so psom. Basternák bol župným poslancom a hlavným mestským kontrolórom.

Asi nebudem ďaleko od pravdy, že po tejto tragickej udalosti dôjde k tomu, že poslanci NR budú svojimi postojmi a rozhodnutiami smerovať k tomu, že budú presadzovať a požadovať policajnú ochranu.

Ak mám byť úprimný, tak vôbec by som neľutoval toho, keby sa už takýmto spôsobom tu na Slovensku zopár poslancov NR (vtedajších aj terajších) odstránilo. Aspoň by tak ostalo viac peňazí v štátnej kase, lebo by ich nestihli rozhajdákať kadejakými nekalými kšeftami.

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

Budmerický kaštieľ

Chce ministerka Šimkovičová kúpiť kaštieľ v Budmericiach? Rezort kultúry to popiera

18.04.2024 16:20

Rezort kultúry sa ohradzuje voči lživým tvrdeniam o kaštieli v Budmericiach.

kvety, mráz, ľad, jabloň

Meteorológovia varujú pred snehom a mrazmi, môžu poškodiť úrodu

18.04.2024 16:08

Výstrahu vydali vo štvrtok aj českí experti.

Mŕtvy v banke

O pôžičku v banke "žiadal" mŕtvy. Podpíš to, strýko! vyzývala ho neter

18.04.2024 16:00

Banku v Brazílii navštívil nezvyčajný zákazník. Sedel na invalidnom vozíku, nehovoril, padala mu hlava, ale jeho neter tvrdila, že strýko si chce zobrať pôžičku.

Zuzana Čaputová / Aurel Sabó / Jaroslav Krám / Juraj Štefanka /

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

18.04.2024 15:34

Prezidentka zdôraznila, že povýšení dôstojníci zosobňujú aj prínos Slovenska a jeho armády v rámci spojenectva v NATO.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 247378x
Priemerná čítanosť článkov: 986x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy