Založ si blog

Boží trest? Dnes si tu a zajtra už „voniaš fialky“!

Max to už má za sebou. Skutočne nás Boh tresce tým, že nám zoberie tých, čo ich najviac milujeme? Hovno! Áno som vulgárny, lebo ma to serie, že si mnohí spájajú tragické veci s trestom Božím.36431_414309549804_669689804_4444512_7240532_n

Skôr by som tvrdil, že trestom Božím je naša hlúposť, že trpíme krivdy, ktoré nám páchajú nezodpovední a zlomyseľní ľudia, a práve tých by mal Boh trestať za ich skutky. Tým, že ich netresce, tak skutočne nevidím dôvod, aby sme hovorili o Božom treste ak sa udejú veci, ktoré sa nám javia až príliš neprirodzené.

36708_414294644804_669689804_4443948_5084739_n

Určite vás zaskočila moja úvaha, keď som sa zatiaľ nedostal ku koreňu veci o ktorej chcem hovoriť, ale tak trochu súvisy s predčasným odchodom mesačného šteňaťa, no „vďaka“ etickým dôvodom o tom nemôžem a ani nesmiem písať.

34923_414293164804_669689804_4443878_6413231_n

Ešte pred týždňom sme sa všetci tešili z oboch dcériných šteniat, no včera musela malého čierneho Maxa nechať utratiť. Posledné tri dni sa už kvôli nemu poriadne nevyspala a včera už videla, že to takto ďalej nemôže pokračovať. Šteňa malo čím ďalej, tým väčšie trápenie. Potvrdilo sa, že mu neslúžil ani sluch, ani zrak a dôvod oznámil zverolekár hydro…(nespomeniem si už presne znenie tej choroby, ktorý spomenula dcéra, ale má to súvis s opuchom mozgu spôsobeným hromadením vody). Viem, sú takí, čo si povedia: je tam toho, obyčajné šteňa, ale ak si takí ľudia nevážia takého milého tvora, potom je vôbec niečo, čoho si títo ľudia vážia na tomto svete? Hneď môžem aj odpovedať: áno vážia si, sami seba a svoje imanie a to je asi tak všetko, čo má pre nich význam na tomto svete.

36708_414294654804_669689804_4443950_2864533_n

Táto udalosť je smutná, ale v našej rodine sa stali okrem tejto ešte dve podstatne smutnejšie udalosti, no nemôžem siahnuť hlboko pod pokrievku, takmer až na samé dno hrnca, lebo moja rodina by mi to určite neodpustila. Ako sa vraví, čo sa doma navarí, tak to aj doma treba zjesť, veď nakoniec som už o svojej rodine popísal toľko, že už aj tak mám toho dosť na rováši. Pokiaľ však ešte nevoniam fialky zdola, tak aspoň touto formou vyjadrujem svoju nespokojnosť voči svetskej nespravodlivosti.

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 246241x
Priemerná čítanosť článkov: 981x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy