Založ si blog

A, že ženy nerozumejú futbalu…

Ešte nech mi niekto tvrdí, že ženy nerozumejú futbalu (pochopiteľne nie všetky), ale skutočne klobúk dole pred postrehom Petruchi: „Taliani majú jedno šťastie pri tom, ako do toho futbalu tiež nič moc nedávajú a to, že na posledný rozhodujúci duel majú tak slabý tým, ako Slovensko, tak Slovensko už väčších polepírov zrejme nájsť nemôže … Čo to je za zápas, keď prvý výstrel na bránku padne až v predĺžení? Ešteže som to aktívne nesledovala (tj, nesedela u toho, ale len sem tam som útržkovo videla cca. 3 minúty dokopy – stačilo :)
Ozaj na ČTčke sa u toho kvalitne bavili … :) mali recht“.

Skutočne, to iba ja, starý cap – som naletel na tie chválenkárske a silné reči pred zápasom, že sme na nich dobre pripravení, máme ich hru dokonale prečítanú, môžeme vyhrať a bla bla…

Už som to raz písal, že druhý polčas som ani nepozeral, lebo by ma z toho porazilo a keby som ešte na nich aj vsadil, tak by som si to vyčítal ešte do ďalších MS. Iba v rádiu a v televíznych novinách som sa dozvedel o tej jednej strele v predĺžení, ktorá prakticky by už aj tak o ničom nerozhodla.

No jedna myšlienka ma v súvislosti s predĺžením napadla: reku tak treba futbalistom hoci ktorého tímu, keď počas riadneho času zdržiavajú hru kadejakými sprostosťami, doslova omdlievajú na ihrisku po fauloch ako keby im skutočne išlo o život a pritom je to často iba nejaké škrabnutie, alebo vidieť to často aj na spomalených záberoch, že hráč bol zasiahnutý súperom v oblasti kde má chránič, ale ten na tráve hrá také divadlo ako keby zomieral. Ešte, že niektorí rozhodcovia ich majú poriadne prečítaných a za takéto filmovanie im udeľujú žlté karty.

Prisámvačku keby som mal tu možnosť, tak by som futbalové zápasy predlžoval aj o 20 minút, práve kvôli takémuto naťahovaniu času a nech sa tam všetci aj poseru a vyšťavia tak, aby na druhý deň nevládali chodiť!!! Veď aj ten vyrovnávajúci gól by sme neboli inkasovali v prvom zápase, pokiaľ by sa hralo iba v riadnom hracom čase, poprípade ak by rozhodcovia nadstavili iba dve minúty.

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

Michal Šimečka

Za predsedu PS snem zvolil opätovne Michala Šimečku

04.05.2024 11:14

Podporu mu vyjadrilo 155 zo 161 hlasujúcich delegátov.

Luhansk / UA vojak / UA armáda /

Ďalšia pomoc Ukrajine za 50 miliárd dolárov? USA rokujú s krajinami G7

04.05.2024 11:00

Peniaze by mali byť splácané z neočakávaných ziskov zo štátnych ruských aktív mrazených prevažne v Európe, z ktorých stále plynú úroky.

Antony Blinken

Blinken: Súhlas s prímerím by pre Hamas nemal byť problém

04.05.2024 10:17

Hamas oznámil, že jeho delegácia sa vráti do Káhiry na rozhovory o dohode, ktorá by zastavila izraelskú ofenzívu v Gaze výmenou za prepustenie rukojemníkov.

Francúzsko ČSR Štefánik

Pred 105 rokmi zahynul pri leteckom nešťastí Milan Rastislav Štefánik. Jeho životný príbeh je inšpiráciou aj v súčasnosti

04.05.2024 10:04

Pred 105 rokmi zahynul pri leteckom nešťastí v Ivanke pri Dunaji diplomat, vedec, štátnik, vojak a politik Milan Rastislav Štefánik.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 248524x
Priemerná čítanosť článkov: 990x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy