Založ si blog

Nora Mojsejová: má strach o život! Asi jej je ľúto, že sa už o nej…

nora-mojsejova-brano-mojsej-rozvod-foto-SB

Je možné, že ma táto osoba zažaluje za osočovanie, ale, čo už bežného smrteľníka môže napadnúť ak nie to, že sa jej cnie, že sa o nej prestalo hovoriť a písať v médiách.

Keď som si prečítal prehlásenie jej manžela Braňa, ktoré vám nižšie uvádzam, tak ma skutočne nič iné nenapadlo iba to, že sa Norika chce znovu slovenským občanom pripomenúť a tak trochu zviditeľniť:

Museli meniť plány! Kontroverzný párik z košického Pereša si tento rok neužije dovolenku, ktorá by bola úplne podľa ich predstáv. Príčinou je strach Nory Mojsejovej (51) o život.

Žiadna exotika na ostrovoch Bora Bora či Maledivy, žiadne luxusné nákupy v Dubaji. Tohtoročná dovolenka manželov Mojsejovcov bude o čosi skromnejšia, než býva na ich pomery zvykom. Dvojica sa totiž chystá „iba“ do Chorvátska.

Príčinou je Norin strach o život. Bojí sa, že keby museli ísť niekam letecky, stroj by sa zrútil. „Ona teraz nesadne do lietadla. V poslednej dobe ich padlo až príliš veľa, preto sa tak bojí,“ povedal topkám Braňo.

– Priznám sa, že aj ja mám strach z lietania, ale na rozdiel od Noriky som si nenahrabal milióny podozrivými kšeftami, takže musím sedieť doma na zadku a na dovolenku môžem isť iba tak na bicykli niekam na Domášu, prípadne na Zemplinskú Šíravu, alebo na Vinné Jazero. No vôbec si nesťažujem, lebo mne aj takáto dovolenka postačuje vo vlastnej domovine, ale, keď niekto od rozkoše nevie, čo s peniazmi, tak potom má aj takéto starosti.

Braňo sa médiám ďalej zdôveril aj tým, že pri Jadranskom mori im bude poskytnutá dostatočná dávka luxusu.

Manželia tam majú prenajatý celý dom s kuchárkou a pomocným personálom. Cenu pobytu spevák nekonkretizoval. „Pôjdeme autom a vezmeme aj psíkov,“ dozvedeli sme sa od Mojseja, ktorý vraj od decembrovej opileckej aféry seká dobrotu.

„Odvtedy som v ústach nemal pohárik. Keď sa v mojom živote odohrá podobný prešľap, úplne mi prestane alkohol chutiť,“ povedal hudobník, pričom jedným dychom dodal: „Ja nikdy nepijem dlhšie ako desať dní. Ak by som to mal zrátať, tak za 6 rokov som bol v liehu dokopy 13 dní.“

Uvidíme, či mu to vydrží. Ak by však opäť podľahol pokušeniu, zrejme by sa z toho už nevysekal. Manželka by pravdepodobne druhýkrát žiadosť o rozvod nestiahla. A romantickým dovolenkám vo dvojici by bol tiež definitívny koniec.

– Možno si ešte poniektorí spomeniete, že presne takto sa Norika vyjadrila tuším začiatkom tohto roka a po pár dňoch sa už udobrovali. Nie, žeby som im prial niečo zlého, ale skutočne mi toto všetko pripadá tak, že im je veľmi ľúto, že už na Slovensku nie sú populárny.

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

oheň, kozub, kachle, plameň

Požiar dvoch obydlí v osade v Lipanoch si vyžiadal jednu obeť

02.05.2024 07:54

Jednu obeť si vyžiadal požiar dvoch obydlí, ku ktorému došlo vo štvrtok ráno v osade na ulici Za traťou v Lipanoch.

Mikuláš Černák, súd

Druhý pokus: Černák sa znova postaví pred súd a chce prehovoriť. Čo na to psychiater?

02.05.2024 07:15, aktualizované: 08:00

Odporúčanie na prepustenie dostal od šéfa leopoldovskej väznice a priaznivé mal aj psychologické posudky. Prokurátor priznal, že muselo dôjsť k silnej resocializácii.

vojna na Ukrajine, Kyjev

ONLINE: Bomby padajú na Odesu, Zelenskyj čistil tajnú službu

02.05.2024 06:10, aktualizované: 07:45

Odesa je častým terčom ruských útokov, tentoraz raketa zasiahla centrum veľkej kuriérskej spoločnosti. Zelenskyj odvolával v tajnej službe.

NATO, Ukrajina

Varovaní pred vojnou s Ruskom pribúda. Myslí si Moskva, že sa jej Západ bojí?

02.05.2024 06:00

Ak bude Rusko na Ukrajine úspešné, nielenže bude mať skúsenejšiu a bojmi preverenú armádu, ale bude aj povzbudené pokračovať v agresii proti susedom.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 248357x
Priemerná čítanosť článkov: 989x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy