Založ si blog

Slotové povolebno – opozičné tliachanie o katastrofe pre Slovákov

slotarohovor_ctksmall

Ak vraj nebudú národniari vo vláde, budú v nej Maďari a to bude katastrofa. Takto argumentuje predseda SNS svoj neúspech vo voľbách a v nasledujúcich štyroch rokoch už snáď ani nič iné z jeho úst nebudeme počuť ako vyjadrenia podobného charakteru: Bugár bude robiť všetko preto, aby vyvolával nacionalistické vášne v podpore maďarskej radikálnej strany Jobik proti Slovákom. Všetko nasvedčuje tomu, že takéto Slotové kvákanie už tentoraz budeme počuť iba z lavíc opozície, ale v politike sa nikdy nedá tvrdiť, že to bude skutočne tak, lebo v nedávnej minulosti aj on sám nás presvedčil o tom, že  podpredsedníčke svojej strany si istý čas ani nevedel spomenúť na jej meno a hovoril o nej ako o sprostej  náne, ktorá si nevidí na špičku svojho nosa. Podobne to bolo aj v prípade Mečiara s Ficom a nakoniec spolu bili bandu vo vládnej koalícii. Takže asi nebudem ďaleko od pravdy, keď už teraz začnem tvrdiť, že nie je vylúčená ani tá alternatíva, že  sa nám Fico so Slotom postarajú o predčasné voľby.

V Maďarsku sa skončili voľby úspešne pre radikálnu stranu Jobik s 16,7 % počtu hlasov. My Slováci si veľmi dobre uvedomujeme, že táto politická strana našej krajine nevešti „krajšiu budúcnosť“. Predseda novej strany MOST-HÍD tvrdí, že chce stavať svoju politiku na hodnotách, ako sú spolupráca, slušnosť, otvorenosť, dôvera. Bude mať aj program pre menšiny. Zdôraznil, že hoci stranu zakladajú Maďari, strana bude otvorená aj Slovákom. „Chceme dokázať, že národnosť nemôže byť prekážkou,“ povedal. Nová strana má ambíciu dokázať, že Slováci a Maďari dokážu spolupracovať. Príkladom sú zmiešané manželstvá, ktorých je na juhu Slovenska veľa. (Nepochybujem o tom, že toto je zbožným želaním všetkých Slovákov. Ale nedá mi nepoložiť si takúto otázku: nie sú to práve politici spomenutých strán, ktorí rozdúchavajú štvavé vášne?)

Milí Slováci, ešte v nedávnej minulosti, lepšie povedané iba pár mesiacov pred voľbami ma moji priatelia a známi lanárili aby som vstúpil do ich novozaloženej politickej strany. Moja odpoveď pre nich znela, že môj otec mi už od „útleho detstva“ vtĺkal do hlavy, že ak mám vstúpiť počas svojho života do politickej strany, tak nech radšej stúpim do hovna, ale teraz čím ďalej, tým viac nadobúdam presvedčenie, že svoj názor musím zmeniť. Viem si živo predstaviť založenie politickej strany so skutočnými hodnotami pre národ, a nie pre členov jej strany a ich blízkych rodinných, či vzdialených príslušníkov. Ibaže, niečo také si vyžaduje dostatočnú dôveru a podporu občanov (voličov). Ja by som pri zakladaní svojej strany voličom nesľuboval nič, čo by som nemohol splniť, ale bez bohatých a „štedrých sponzorov“ niečo také sa na Slovensku jednoducho uskutočniť nedá a pokiaľ by som si nechcel pokriviť svoj charakter a svoju morálku, tak by som voličom nič splniť nemohol, lebo tí (štedrí nenažranci, ktorí by finančne podporili rozbehnutie mojej strany) by odo mňa očakávali také politické opatrenia aby sa im ich štedrosť stonásobne vrátila vo forme investičných zásahov v ich prospech. A takáto politika – (to už aj žiak na ZDŠ si dokáže spočítať) – sa jednoducho nedá robiť poctivo. Snáď iba tak, že ako predseda strany (prípadne premiér) by som zostal verný svojim ideálom a svojmu presvedčeniu, no tu by nastal obrovský otáznik ako dlho by mi toto všetko tolerovali moji „štedrí sponzori“?

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

EU Dollar Euro Parity Explainer

Lídri susedných štátov svoje sľuby o eure nesplnili. Kedy Slováci prestanú platiť korunou, forintom a zlotým?

05.05.2024 11:23

Politici v Česku, Poľsku a Maďarsku mali ambiciózne plány s prijatím spoločnej európskej meny. Zostalo pri kvetnatých rečiach. Ako to vyzerá teraz?

Partizánske / Prietrž mračien / Potopa / Pes /

Stačilo 15 minút. Po prietrži mračien vytopilo časť Partizánskeho, vyhlásili mimoriadnu situáciu

05.05.2024 10:42

Okrem mimoriadnej situácie vyhlásili aj tretí stupeň povodňovej aktivity.

Vesmír / AStronómia / Hviezdy /

Z Hurbanova do brazílskeho Ria. Pätica slovenských študentov postúpila na medzinárodnú olympiádu v astronómii

05.05.2024 10:28

Do medzinárodného kola sa prebojovali Patrik Prítrský, Mário Tlamka, Vladimír Slanina, Tomáš Kubrický a Marek Baňárek.

Willy Brandt / Günter Guillaume /

Špión Stasi Guillaume stál pred 50 rokmi za odstúpením kancelára Willyho Brandta

05.05.2024 09:50

Keď 24. apríla 1974 zatkli v Bonne pracovníka úradu spolkového kancelára Güntera Guillauma, jeden z najväčších škandálov v Nemeckej spolkovej republike bol na svete.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 248674x
Priemerná čítanosť článkov: 991x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy