Založ si blog

NEVADÍ MI štátna MAFIA, volím SMER!

Predvolebný boj vrcholí a sympatizanti niektorých politických strán nezostávajú spať na vavrínoch a hľadajú možnosti ako prehovoriť do duše tých voličov, ktorí ešte nie sú rozhodnutí komu dajú svoj hlas. V poštovej e-mailovej schránke som našiel odkaz s heslom, ktoré je uvedené v titulku. K odkazu bol napísaný návod ako postupovať: treba si to vytlačiť na formát A3 a nalepiť na sklo auta! Takýto plagát prehliadnutý nebude a je pravdepodobné, že nerozhodnutí potenciálni voliči Smeru si to po zhliadnutí rozmyslia. Pomenujme realitu jasne a jednoducho a prezentujme svojmu okoliu morálnu výčitku. Pomôžeme sami sebe!

Priznávam, že nápad to nie je zlý, ale prvé, čo ma napadlo – bolo: Koľko áut na Slovensku by malo vybité skla? A to by bol ešte ten lepší prípad, lebo by mohli dopadnúť ešte horšie, napr. vhodením zápalnej fľaše.

Neviem, či ste už počuli vtip, ktorý takisto súvisí s predvolebnou kampaňou, ale myslím, že neuškodí pripomenúť si ho:

Potopila sa loď, na ktorej boli Mečiar, Slota a Fico.
Kto sa zachránil?
SLOVENSKÝ NÁROD

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

Cikajúceho chlapca v Bruseli obliekli do detvianskeho kroja

Cikajúceho chlapca v Bruseli obliekli do detvianskeho kroja

04.05.2024 21:52

Desiatky ľudí aj krajania zo Slovenska boli v sobotu poobede svedkami oblečenia bruselskej sochy Manneken Pis do detvianskeho kroja.

sanitka, záchranka

Po nehode vetroňa v Martine evidujú minimálne jednu obeť. Situáciu komplikuje požiar

04.05.2024 19:53, aktualizované: 20:36

Na mieste v týchto chvíľach stále prebieha zásah záchranných zložiek.

Sadiq Khan

Labourista Sadiq Khan bol tretíkrát po sebe zvolený za starostu Londýna. Ide o rekord

04.05.2024 19:32

Syn pakistanských prisťahovalcov vďaka dnešnému výsledku predstihol svojho predchodcu a bývalého premiéra Borisa Johnsona, ktorý bol vo funkcii dve volebné obdobia.

Germany Nazi Villa

Vilu šéfa Hitlerovej propagandy ponúkajú zadarmo. Ak sa nenájde záujemca, buldozéry ju zrovnajú so zemou

04.05.2024 19:00

V honosnej vile pri jazere Joseph Goebbels pracoval, oddychoval a aj sa zabával s milenkami. Prečo je niekdajšia luxusná nehnuteľnosť už dlhé roky neobývaná?

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 248584x
Priemerná čítanosť článkov: 990x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy