Založ si blog

Ako ľudský exkrement išiel na vandrovku

BrHusaren

Po pomerne dlhom čase sa ocitlo hovno na Slovensko – maďarskom pomedzí i začalo uvažovať nad tým, komu ono patrí?! A tak si v duchu povedalo, že jeho vlastníkom bude nejaký Uhorský husár, ktorý sa už nudil preháňať na svojom tátošovi po maďarských nížinách a preto sa rozhodol, že si so svojim tátošom zacvála aj po slovenských výšinách, no ale ako na potvoru som ho asi pri opúšťaní jeho domoviny poriadne priprelo a on, aby svoj majetok nezanechal Slovákom, tak si ma ponechal tu na tom pomedzi.

drotar

Po krátkej chvíli však hovno začalo premýšľať aj nad druhou alternatívou: Čo ak ono patrí nejakému slovenskému drotárovi, ktorý sa vybral do sveta so svojou nošou za prácou? A ako na potvoru, práve na tom pomedzi som ho asi takisto priprelo a on , ako chudobný Slovák, ktorý prepytujem mal iba mňa, a tak ma ako svoj majetok nechcel dať Maďarom a preto si ma uložil tu na pomedzi.

Dá sa pochopiť príbeh o vajci, ktoré chcelo zistiť, čo bolo skôr? Či to bol kohút, alebo sliepka? Ale milé dospelé detičky, pointa mojej balady spočíva v tom, že hovno a staré vajíčko začnú najviac smrdieť, keď ich niekto rozbije a ešte sa v nich začne vŕtať!

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

Ukrajina, vojak

Austrálsky generál pre Pravdu: Ukrajina čelí pochmúrnym scenárom, Západ musí zmeniť ruskú stratégiu

03.05.2024 05:00

Austrálsky generálmajor vo výslužbe Mick Ryan sa nedávno vrátil z cesty po Ukrajine. „Čím dlhšie vojna trvá, tým rýchlejšie sa Rusi učia," vraví.

Moment dopadu balistickej rakety na iracké mesto Erbil

Úder na Sýriu. Izrael zasiahol budovu bezpečnostných síl v Damasku

02.05.2024 23:01, aktualizované: 23:25

Sýrske štátne médiá o údere bezprostredne neinformovali.

ucla

USA: Na univerzite UCLA zadržali najmenej 200 propalestínskych demonštrantov

02.05.2024 22:22

Polícia zlikvidovala barikády a začala vypratávať tábor demonštrantov.

trump

Ďalší útok na Kapitol? Výsledky volieb uznám, len ak budú čestné, uviedol Trump

02.05.2024 21:52

Podobné slová použil aj v rokoch 2016 a 2020.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 248433x
Priemerná čítanosť článkov: 990x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy