Založ si blog

Stromy – „prečo ste nemé“?

sdg_13304_s

Nie som sadista, ale často si hovorím, že rád by som videl tých nenažraných rýchlozbohatlíkov ako by sa tvárili, keby ich kožu niekto zaživa orezával, alebo iba z pasie im takto nešetrne ubližoval.

Nestačí im, že sa nezákonne ľahko a jednoducho stali miliardármi a tento národ dohnali svojou chamtivosťou do štádia chudoby na úrovni slamov v černošských getách, oni si zaumienili ešte stavať obrovské hotely (poniektorí nelegálne) a verejne sa vyškierajú a rehocú, že si to môžu dovoliť.

Pokiaľ by týmito svojimi megalomanskými projektmi neubližovali prírode, tak by som tomu ani nevenoval svoju pozornosť, ale keď kvôli nim sa vyrubujú stromy, lebo im prekážajú pri výstavbe, tak to ma už poriadne vytáča.

V Košiciach sa rúbe už na každom kroku: v starom meste, na Terase, na sídliskách. Jednoducho všade, kde sa tým nenažrancom uráči, a človeku sa už ani nechce hľadať slová ako reagovať po toľkých nezmyselných výruboch v Košiciach na tie ďalšie a ďalšie dehonestujúce zásahy.

Nepochybujem o tom, že každý človek mi potvrdí, že občania tohto mesta chcú aby bolo v meste čo najviac stromov a zelene, ale ako náhle sa niekde takýmto spôsobom vyrúbu stromy, tak zakaždým sa vyfarbí zopár jednotlivcov, ktorí ešte nakydajú na ochranárov, že iba zbytočne všetko nafukujú, lebo tie stromy sú vraj choré a ohrozujú chodcov. No väčšina obyvateľstva, ktorá má ten istý názor ako ochranári, tak tá sa na všetko iba nečinne prizerá.

Najlepšie by bolo, aby sa v meste vyrúbali všetky stromy, lebo za to, aký benevolentný prístup majú občania k týmto zásahom, tak si Košičania skutočne nič iné nezaslúžia.

Laco

Čo sa deje s blogoviskom Pravda?

15.10.2023

Takmer týždeň sa snažím prihlásiť na môj blog realista1 a vyzerá to tak, že systém je preťažený a prihlásiť sa nie je možné, a keď sa mi konečne podarilo prihlásiť, tak bohužiaľ nie na môj nový blog, ale na starý blog filozof52. PS Pokúšal som sa napísať správu administrátorovi, že aký mám problém, ale systém ma upozornil, že moja správa administrátorovi [...]

Exminister Naď, veľké zemetrasenie na východe by bolo, ak by voľby vyhrali Vaši modrí idioti!

10.10.2023

Na úkor včerajšieho zemetrasenia na Východnom Slovensku si nemiestne zažartoval exminister Naď! K jeho žartu mu ľudia odkázali stručne a jasne: Je to úbohé a trápne. Viac sa o tom dozviete z tohto zdroja Exminister-Nad-prestrelil–Nemiestne-zarty-o-zemetraseni-na-vychode Pán Naď, ste úbožiak, ktorý sa nedokáže zmieriť s tým, že jeho polit. strana nevyhrala [...]

Ruská armáda je garantom stability, tvrdí Putin

23.02.2023

Zajtra bude 1. výročie Putinovej vojny na Ukrajine. Nechcel by som sa zajtra nachádzať na Ukrajine (na ktoromkoľvek mieste), obzvlášť nie v Kyjeve. Dnes ruský prezident označil ruskú armádu za garanta národnej bezpečnosti a prisľúbil zvýšenie vojenskej výroby. (TASR o tom informuje podľa správy agentúry AFP). „Moderná a účinná armáda sú zárukou bezpečnosti a [...]

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

SR súdy Kuffovci napadnutie farmár POX

Pojednávanie s Kuffovcami bude pokračovať v júli

25.04.2024 13:18

Súdny proces pokračoval výpoveďou ďalšej svedkyne.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 247820x
Priemerná čítanosť článkov: 987x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy