Založ si blog

Archív: apríl, 2010

Koledoval som si o to…

To, že počítač je drogou, ktorá si vás vcucne ako čerpadlo ponorky vsunuté na dno žumpy s výkalmi, tak o tom ma presvedčila moja polovička. (Ruku na srdce, aj ten náš blog sa tak trochu začína podobať žumpe z ktorej občas uniknú nejaké výkaly). Postupne som sa na počítač tak naviazal, že aby som mohol pri ňom stráviť, čo najviac času, tak som si z balkóna […]

Pokračovanie článku

Keď si „ťava“ navlečie lodičky s vysokým opätkom

Netajím, veľmi sa mi páčia dlhé štíhle a krásne nohy na mladých ženách, ale pohľad, ktorý sa mi naskytol dnes podvečer, tak som skutočne v duchu ľutoval, že mám iba obyčajný mobil a že s takýmto sa nedá nič natočiť. Keď som sa v Hypernove blížil s nákupom k východu nákupného strediska, tak mi do očú padol pohľad na idúci mladý pár predo mnou. Nebolo by […]

Pokračovanie článku

V ústave pamäti národa ŠTB iba malé ryby

Istý čas sa v médiách objavovali správy, že Putin bol členom KGB. Veľmi dobre a aktívne som sledoval organizátorov prevratu 1989. Videl som jasne, že Západ mal eminentný záujem ochrániť všetkých zločincov z KSČ a S.T.B. O tých slušnejších a nekompromitovaných komunistov a eštebákov nemal záujem! Tých západ hodil davu na pranier v zoznamoch. Prečo asi západ […]

Pokračovanie článku

Ach tá slovenská závisť

Ako znie to príslovie: Keď zdochla, koza mne, tak nech aj môjmu susedovi, alebo nech susedovi zdochnú dve? Skutočne si na to teraz neviem presne spomenúť, ale o ľudskej závisti a zvlášť na Slovensku by sa dal napísať tisíc stránkový román. V poslednom Božom prikázaní sa píše: Nebudeš žiadostivý majetku blížneho svojho a všetkého, čo je jeho. Závisť je skutočne […]

Pokračovanie článku

Kým má drobec pár mesiacov, tak ťuťu muťu, a ak má 2 roky a viac, tak ho ideme prizabiť!

Skutočne je to s nami ľuďmi naozaj na zamyslenie (pochopiteľne nehádžem všetkých do jedného vreca), ale doslova žasnem nad tým ako sa každý manželský pár, alebo aj ešte nezosobášený pár teší svojmu prírastku do rodiny. Pokiaľ je to maličké klbko, tak ho všetci obskakujú, bozkávaniu nie je konca kraja a keď ten drobec podrastie a začne chodiť, tak sa v mnohých […]

Pokračovanie článku

Tak a chodci (turisti) dosiahli svoje – cyklistom zakázali vjazd na lesnú cestu

Doslova rozum zostáva stáť nad tým, čo sa už na Slovensku deje, tak miesto toho aby sa, čo najviac propagovala cykloturistika, aby ľudia viacej času venovali pohybu namiesto vysedávania doma, alebo vozenia sa autami kdekoľvek, či je to potrebné, alebo nie, tak miesto toho zopár starých tetiek sa posťažuje na úrade, že ich cyklisti svojou bezohľadnou jazdou ohrozujú na […]

Pokračovanie článku

Vojny, skladiská zbraní a ratifikačné zmluvy

Sypem si popol na hlavu, avšak nie preto, žeby som niečo zle vykonal, skôr naopak, sypem si ho preto, že som už dávno neurobil to, čo som urobiť mal a čo som mohol urobiť hoc aj každý deň. Aby som bol konkrétny, takže teda na vysvetlenie: kvôli nepokojom vo svete, kvôli vojnám, kvôli zbytočnému krviprelievaniu, kvôli vraždeniu nevinných ľudí a kvôli zbytočnému […]

Pokračovanie článku

Za vypaľovanie trávy hrozí pokuta 300 eur

Vypaľovanie ničí pôdu a stojí nás tisíce, je to zničujúce pre výživnosť pôdy. Hasičom zase berie čas a prostriedky. Hrozí riziko ďalších požiarov a ohrozuje to zdravie ľudí. Napriek výpočtu všetkých škôd s vypaľovaním trávy si už roky nik nevie poradiť. Vypaľovanie trávy na povrchu ochudobní pôdu o jej najcennejšie živiny, Už len preto je vypaľovanie […]

Pokračovanie článku

Som zásadne proti fackovaniu deti

Rasizmus v policajnom týraní šiestich rómskych chlapcov z Luníka IX., ktoré sa udialo v Košiciach v apríli 2009 nenašli. Táto udalosť vtedy obletela svet ako príklad policajného sadizmu. Muži zákona pred rokom prinútili deti a mladistvých vyzliecť sa donaha, biť sa navzájom a huckali na nich psov. Rok po incidente na košickej policajnej stanici sa ešte len čaká na […]

Pokračovanie článku

Výchova k patriotizmu na Slovensku

Rozmýšľal som nad tým ako by voľajakou básňou zareagoval na terajšiu celkovú situáciu Pavol O. Hviezdoslav a či by nestvoril niečo v tom štýle, ktorý nižšie uvediem. Len vás milí čitatelia chcem upozorniť na toto: v „básni“ sa nachádza zopár neslušných slov. No pokiaľ by tam neboli, tak by to nebolo to pravé orechové, takže vás všetkých prosím aby ste mi to […]

Pokračovanie článku
Explózie v Iráne. Zrejme izraelskú odvetu Washington neschválil, strany konfliktu zatiaľ mlčia

Explózie v Iráne. Zrejme izraelskú odvetu Washington neschválil, strany konfliktu zatiaľ mlčia

19.04.2024 05:45

Izrael v noci na piatok zaútočil na Irán ako odvetu za jeho úder, uviedli pre americké médiá nemenovaní predstavitelia USA.

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

Inšpekcia bola podľa Zuriana vo veľmi zlom stave. Šutaj Eštok: Už nebudú nikoho kryť, Spišiak: Chaos pokračuje

18.04.2024 17:00

Kým podľa súčasného ministra vnútra Šutaja Eštoka (Hlas) sa všetko, o čom hovoril, ukázalo ako pravda a na vine sú bývalé vlády, podľa exministra Mikulca a poslanca Spišiaka sme sa nedozvedeli nič.

GP podľa Haščákovho advokáta potvrdila, že špeciálna prokuratúra sa nezmohla na férové preskúmanie obvinenia pre Gorilu

GP podľa Haščákovho advokáta potvrdila, že špeciálna prokuratúra sa nezmohla na férové preskúmanie obvinenia pre Gorilu

18.04.2024 13:23

Advokát finančníka dúfa, že čakanie na skutočné a nielen formálne prejednanie sťažnosti voči obvineniam v kauze sa nestane "čakaním na Godota".

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

Čaputová poslednýkrát ako hlavná veliteľka síl vymenovala generálov. Armáde vyjadrila uznanie a vďaku

18.04.2024 15:34

Prezidentka zdôraznila, že povýšení dôstojníci zosobňujú aj prínos Slovenska a jeho armády v rámci spojenectva v NATO.

filozof52

Píšem o tom, čo prináša život...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 247433x
Priemerná čítanosť článkov: 986x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy